Montag Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Med tanke på arkitektur og folkenes utseende vil jeg si enten england eller skottland. La oss si Skottland da. :!: Endret 31. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Filmen er fra ETTER 2000 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ingen som ser nyere skotsk film her? Filmen er fra ETTER 2004, og disse blokkene er sentrale. Endret 1. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Visste ikke at de hadde kameraer i Skottland. Og etter å ha sett bildene fra etter 2004 så skjønner jeg at de ikke opererer med det beste av det beste. Skikkelig triste bilder, det der. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde gjettet nittitallet selv. Men filmen virker kanskje ikke som den skal se mest mulig polert ut? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Visste ikke at de hadde kameraer i Skottland. Og etter å ha sett bildene fra etter 2004 så skjønner jeg at de ikke opererer med det beste av det beste. Skikkelig triste bilder, det der. Javisst er det trist, du har ikke sett halvparten. Her dynges det på med tristesse! Jeg hadde gjettet nittitallet selv. Men filmen virker kanskje ikke som den skal se mest mulig polert ut? Filmen har et rimelig upolert uttrykk, ja. Det harmonerer ganske så godt med de nitriste omgivelsene filmens karakterer ferdes i. Høyblokkene i forrige post gir forøvrig filmens navn - disse gårdene gir byen dette foregår i et virkelig dårlig rykte. Endret 1. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi skal til Glasgow... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Siste hint: Filmen er fra 2006 Om ingen tar den i løpet av et par timer, legger jeg ut svaret. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Uffda, dette ble visst alldeles for vanskelig. Vel, filmen heter Red Road (2006) og er regissert av Oscarvinner Andrea Arnold. Se filmen hos Youtube Fritt fram for neste. Endret 1. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uffda, dette ble visst alldeles for vanskelig. Lenke til kommentar
bedra Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Montag, er du uføretrygdet? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Halloween H20? Hvis det er korrekt så sender jeg oppgaven videre Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Halloween H20? Hvis det er korrekt så sender jeg oppgaven videre Veldig korrekt Da er det førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Grandma's boy Endret 2. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 faen heller, hvor vanskelig må man gjøre det sånn at ikke ting blir løst innen fem minutter uansett var det riktig Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du kunne valgt et litt mindre avslørende screenshot. Den karakteren der er ikke den første du glemmer :!: Sender uansett oppgaven videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå