Dødskalkunen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Boy A Edit: Er 100% sikker så jeg slenger inn ett nytt bilde: Endret 3. oktober 2008 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ny oppgave: Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sicko? Stemmer. Take it away, LarsP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Livet i sivet comes to mind. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei. Det er nok ikke korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) "Nine killed you. Nine shall die. Nine times, nine! Nine killed you! Nine shall die! Nine eternities in DOOM!" En av mine klare favorittfilmer. Endret 4. oktober 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, du har naturligvis rett. Svaret er forøvrig The Abominable Dr. Phibes (1971) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har dette noe med sadistiske japanske vitenskapmenn å gjøre? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ikke har jeg sett den og ikke vet jeg om jeg vil utsette meg for alt faenskapet som skildres: Philosophy of a Knife Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Et godt valg, Montag. Jeg har ikke greid å se den enda, og vet virkelig ikke om jeg gidder. Ondskap på film er interessant nok i seg selv, men fire og en halv time med ondskap alene klarer jeg bare ikke. Din tur. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Et godt valg, Montag. Jeg har ikke greid å se den enda, og vet virkelig ikke om jeg gidder. Ondskap på film er interessant nok i seg selv, men fire og en halv time med ondskap alene klarer jeg bare ikke. Din tur. Du har kanskje lest min tråd om denne på et visst annet norsk filmforum? I så fall vet du hvor jeg står. Ny oppgave: Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det har jeg ikke, men jeg skulle gjerne likt å vite om flere norskspråklige filmforum. Diskusjon.no er det eneste jeg benytter meg av (og det i heller liten grad). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Det har jeg ikke, men jeg skulle gjerne likt å vite om flere norskspråklige filmforum. Diskusjon.no er det eneste jeg benytter meg av (og det i heller liten grad). Du finner posten min her Endret 4. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg så filmen på et vorspiel tidligere i sommer i forbindelse med utgivelsen på DVD. Det er ikke noe Faces of Death, Guinea Pig eller Aftermath ikke har gjort fra før av. Uinteressant og direkte kjedelig. Vi skrudde av etter ~80 minutter. Se heller Men Behind the Sun eller Japanese Devils dersom dere vil se en film om Unit 731. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå