Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

:D

"Nine killed you. Nine shall die. Nine times, nine! Nine killed you! Nine shall die! Nine eternities in DOOM!"

En av mine klare favorittfilmer.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Et godt valg, Montag. Jeg har ikke greid å se den enda, og vet virkelig ikke om jeg gidder. Ondskap på film er interessant nok i seg selv, men fire og en halv time med ondskap alene klarer jeg bare ikke. Din tur.

Lenke til kommentar
Et godt valg, Montag. Jeg har ikke greid å se den enda, og vet virkelig ikke om jeg gidder. Ondskap på film er interessant nok i seg selv, men fire og en halv time med ondskap alene klarer jeg bare ikke. Din tur.

Du har kanskje lest min tråd om denne på et visst annet norsk filmforum? I så fall vet du hvor jeg står.

Ny oppgave:

vlcsnap00004ig9.jpg

w640.png

vlcsnap00005dw9.jpg

w640.png

vlcsnap00007rc0.jpg

w640.png

vlcsnap00008rk6.jpg

w640.png

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Det har jeg ikke, men jeg skulle gjerne likt å vite om flere norskspråklige filmforum. Diskusjon.no er det eneste jeg benytter meg av (og det i heller liten grad).

Lenke til kommentar

Jeg så filmen på et vorspiel tidligere i sommer i forbindelse med utgivelsen på DVD. Det er ikke noe Faces of Death, Guinea Pig eller Aftermath ikke har gjort fra før av. Uinteressant og direkte kjedelig. Vi skrudde av etter ~80 minutter.

Se heller Men Behind the Sun eller Japanese Devils dersom dere vil se en film om Unit 731.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...