Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Filmen er engelskspråklig. Lenke til kommentar
modin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Opprinelig engelskpråklig eller bare i den versjonen du har liggende? Synes selv estetikken ser ut som veldig Trashy spaghetti western? Det kan kanskje være "Cormack of the Mounties" har ikke sett den men sammen med Il Grande Silencio er det vist en av få spaghetti med handlingen i snø, og Il Grande Silencio har jeg sett en rekke ganger så den er det i hvertfall ikke. Endret 29. september 2008 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Opprinelig engelskpråklig eller bare i den versjonen du har liggende? Synes selv estetikken ser ut som veldig Trashy spaghetti western? Det kan kanskje være "Cormack of the Mounties" har ikke sett den men sammen med Il Grande Silencio er det vist en av få spaghetti med handlingen i snø, og Il Grande Silencio har jeg sett en rekke ganger så den er det i hvertfall ikke. Du er nok på blåbærtur, modin. Filmen er ikke innen spaghettisjangeren - den er tvertimot erkeamerikansk. Skjønner dog at estetikken i enkelte scener fikk deg på villspor. Endret 29. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det en av disse? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Er det en av disse? Hehe, vi bruker da vanligvis å komme med én tittel, ikke 30-40 forslag i slengen! Men siden det er deg, så kan jeg si at den ikke befinner seg på den listen. Da ble det vel straks mye lettere? Ytterligere ledetråder får dere ikke før i morgen... Endret 29. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) tenkte litt på jerimayha jackson (aner ikke om det skrives sånn) da eg såg eit av bileta) men av mangel på indianere hmmm. Lenge siden eg har sett den so er ikke lei meg om det er feil hehe. Robert redford husker det som ein digg film da eg var liten. Endret 29. september 2008 av VictorMordenheim Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 tenkte litt på jerimaha jackson (aner ikke om det skrives sånn) da eg såg eit av bileta) men av mangel på indianere hmmm. Lenge siden eg har sett den so er ikke lei meg om det er feil hehe. Tampen brenner - prøv en gang til... Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeremiah Johnson da hehe Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeremiah Johnson da hehe Se der ja. Flott film forresten. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 jupp var en av mine 30-40 første filmer i samlinga mi. Såg den mange ganger har nok ikke sett den på 10-15 år nu da. Ny oppgave. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøver meg med "Quigley Down Under". Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøver meg med "Quigley Down Under". riktig hehe trudde den skulle bli litt vanskelig eg da hehe ikke noe stor film men artig film å se. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, av og til blir jeg sjokkert av meg selv. Vel, mange som vil ha s/h i neste runde? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg tar det som at dere ikke vil ha s/h. Vel, da tar vi en lett fargefilm i stedet. Endret 29. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Satan, flotte bilder. Italiensk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Satan, flotte bilder. Italiensk? Jeg trodde at noen skulle tippe tysk, men du lot deg ikke lure. Vi skal til Italia, ja. Endret 30. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Flere bilder gjør det lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som har baller til å prøve seg? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Får bare gjette på Il Conformista, eneste fascistfilmen jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Får bare gjette på Il Conformista, eneste fascistfilmen jeg kan komme på. Meget korrekt gjettet. Filmen anbefales alle som er er lei av roboteksplosjoner og vil se et ordentlig stykke film. Over til deg, athorb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå