Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opprinelig engelskpråklig eller bare i den versjonen du har liggende? Synes selv estetikken ser ut som veldig Trashy spaghetti western?

Det kan kanskje være "Cormack of the Mounties" har ikke sett den men sammen med Il Grande Silencio er det vist en av få spaghetti med handlingen i snø, og Il Grande Silencio har jeg sett en rekke ganger så den er det i hvertfall ikke.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Opprinelig engelskpråklig eller bare i den versjonen du har liggende? Synes selv estetikken ser ut som veldig Trashy spaghetti western?

Det kan kanskje være "Cormack of the Mounties" har ikke sett den men sammen med Il Grande Silencio er det vist en av få spaghetti med handlingen i snø, og Il Grande Silencio har jeg sett en rekke ganger så den er det i hvertfall ikke.

Du er nok på blåbærtur, modin. Filmen er ikke innen spaghettisjangeren - den er tvertimot erkeamerikansk. Skjønner dog at estetikken i enkelte scener fikk deg på villspor.

vlcsnap00007pk7.jpg

w640.png

vlcsnap00008dg0.jpg

w640.png

vlcsnap00009xm1.jpg

w640.png

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Er det en av disse? :p

Hehe, vi bruker da vanligvis å komme med én tittel, ikke 30-40 forslag i slengen!

Men siden det er deg, så kan jeg si at den ikke befinner seg på den listen. Da ble det vel straks mye lettere? Ytterligere ledetråder får dere ikke før i morgen...

vlcsnap00006pm3.jpg

w640.png

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...