Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kan vel ikke være God`s army?Er vel ikke amerikansk engang? Feil film, men vi skal rett nok fram til en erkeamerikansk film. Endret 9. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dont know why but: Some Kind of Wonderful Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Montag: Er du David Bordwell som har lært seg norsk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dont know why but: Some Kind of Wonderful Nei, nei, Danielzu. Har du drukket for mye til frokost? Montag: Er du David Bordwell som har lært seg norsk? Hysj. Nytt bilde - her et utsnitt av hovedrolleinnehaveren: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gjetter på Bad Lieutenant, bare sånn ut av det blå. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gjetter på Bad Lieutenant, bare sånn ut av det blå. Ut av det blå og over til deg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jo, det er jo helt riktig, det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For at flest mulig kan være med fortsetter vi like godt med nok en ordentlig lett oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Flere bilder gjør det enda lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dama på bildene så langt burde være rimelig kjent for de aller fleste. Filmen er fra FØR 1980. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Stusselig respons her. Hjelper det om jeg sier at filmen er fra 70tallet? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg er stadig lettere sjokkert over at ingen her kjenner igjen kvinnfolket på bildene - hun er jo tross alt en av USAs mest kjente innenfor underholdningsbransjen over flere tiår. Filmen vant Golden Globe og ble nominert til 5 Oscar. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er Diana Ross, n'est pas? Men jeg gjennkjenner ikke filmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er Diana Ross, n'est pas? Stemmer det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Filmen er Lady sings the blues, en utrolig oppskrytt liten sak. Edit: Du fremstår forresten som en smule arrogant når du poster oppgaver. Jeg er sikker på at dette ikke er tilfellet, men jeg føler at jeg burde si i fra. Lady sings the blues er en film som et fåtall av befolkningen har hørt om, for ikke å snakke om har sett. Endret 10. september 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Filmen er Lady sings the blues Det er bare å fortsette, LarsP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå