Njål Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er Near Dark. Bra film! Vet ikke åssen jeg legger inn bilder, så der melder jeg pass.... Noen som gidder å legge ut et bilde for ham? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da legger jeg ut et nytt: Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 The browning version? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det der James Nesbitt? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har aldri sett eller hørt om han før, men det må være han. Dette skal hvertfall være et bilde av han. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bloody Sunday ? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har aldri sett eller hørt om han før, men det må være han. Dette skal hvertfall være et bilde av han. Ikke sett Cold feet? Gikk på NRK senest i fjor tror jeg Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bloody Sunday ? Jepp! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det var et vanskelig bilde å jobbe ut fra. Ligner litt på Patsy Kensit? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 21 Grams ? er korrekt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nytt spørsmål snart kanskje? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvordan tar dere bilder av filmer egentlig? Prøvde å ta print screen med media player oppe, men det funket ikke Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Tools - Options - Preformance - og ta Video Acceleration ned til None. Så kan du printe screen så mye du vil. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tools - Options - Preformance - og ta Video Acceleration ned til None. Så kan du printe screen så mye du vil. Finnes det ikke muligheter for å ta snapshot? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tools - Options - Preformance - og ta Video Acceleration ned til None. Så kan du printe screen så mye du vil. Finnes det ikke muligheter for å ta snapshot? Hvis du ikke tar av Video Acceleration så vil bilde bli helt sort når du lager det. Var ihvertfall det som skjedde hos meg. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvordan tar dere bilder av filmer egentlig? Prøvde å ta print screen med media player oppe, men det funket ikke Prøv ctrl + i Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tools - Options - Preformance - og ta Video Acceleration ned til None. Så kan du printe screen så mye du vil. Finnes det ikke muligheter for å ta snapshot? Hvis du ikke tar av Video Acceleration så vil bilde bli helt sort når du lager det. Var ihvertfall det som skjedde hos meg. Det er fordi man prøver å ta snapshot av det som vises på skjermen. Men med HW-aksellerert video så vises ikke videon i det vanlige grafikkminnet, men produseres på vei til skjermen. Derfor er bildet tomt, med mindre man skrur av HW-aksellerasjon. Men Mediaplayer burde ha mulighet for å ta snapshot alikevel ved å generere et bilde ut fra video-data'ene, slik andre respektable program kan gjøre. Og der kommer kanskje ctrl+i inn (ref: da_devil)? Vanlig snapshot av skjerm/vindu ville også kreve at man redigerte bort unødvendge rammer og tull også. Masse ekstrajobb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) HAH! Jammen funket ctrl + i! Tusen takk, nå slipper jeg å ta print screen, photoshoppe vekk kantene, lagre som... Endret 16. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå