JacEr Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kutt ut, den var mye bedre enn det! Gikk du fullstendig glipp av rompa til frk. Biel? Den trekker karakteren opp til minst 3/10 helt alene! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Kutt ut, den var mye bedre enn det! Gikk du fullstendig glipp av rompa til frk. Biel? Den trekker karakteren opp til minst 3/10 helt alene! Hehe, nå var da ikke min karaktersetting basert på bakenden til frk. Biel, men derimot det enkle faktum at denne filmen ikke fungerte som komedie overhodet. I den grad denne filmen lyktes med noe overhodet, var det kun som nok et eksempel på platt Hollywooddusinvare. Ny - og siden det er lørdag - lett oppgave: Endret 23. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Phantasm (1) Se der ja - blink på første forsøk. Din favoritt i serien også kanskje? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Phantasm (1) Se der ja - blink på første forsøk. Din favoritt i serien også kanskje? Er nok det. Hylla mi: Denne burde være grei: Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Oldboy Of course it is Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Filmen er bla. britisk, og tross at den er rimelig lite kjent, har den en håndfull skuespillere som regnes som medias mest kjente ansikter (mesteparten fra filmverdenen, men ikke alle). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Filmen har under 2000 stemmer på IMDb. Den fikk en streng 6/10 av meg, noe som er under filmens snitt. Den er fra 1990-tallet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Filmen er basert på et teaterstykke mannen i grå dress i forrige post var en del av oppsetningen av. Bør begynne å bli svært lett nå. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Mine filmer har ikke vært særlig suksessfulle i denne tråden, men jeg prøver meg på denne: Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hm... er det bare søndagsstille eller har jeg klart å finne en ukjent film...? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kjør på med flere hint, så kanskje det kommer seg. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Filmen er amerikansk og er laget etter 2000. Endret 24. august 2008 av Tabris Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg vet ikke om oppgaven er spesielt vanskelig eller om det rett og slett bare har vært stille i dag, men jeg skal på kino nå snart så jeg blir borte noen timer. Hvis ingen har klart det til jeg kommer tilbake senere i kveld så skal jeg legge ut et bilde som vil gjøre det hele mye enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå