Montag Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 J-horror post-2005, I presume? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvis vi sier at det er 3 formodninger har du sånn omtrent halvveis rett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, du gir ikke ved dørene. Post-2005 japansk, altså? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, du gir ikke ved dørene. Post-2005 japansk, altså? Da er det nøyaktig 50% riktig. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Fail @life Endret 21. august 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tar et skudd i mørket og sier Dark Water. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det var ikke Japan-delen som var riktig (m.a.o. filmen er fra etter 2005, den er ikke japansk, den kan sees som en skrekkfilm, i hvert fall delvis, men er primært noe annet). Hadde på det meste jeg har sett 8.9@imdb (nå en del lavere). Fler bilder: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hehe, ikke rart denne var vanskelig. Filmen heter så mye som "The Chaser" (aka. Chugyeogja) og er fra i år - litt vel ny for de fleste av oss, Njål. :!: Tipper at de fleste her ikke har sett denne ennå, men den står definitivt høyt på min "må-se liste" nå! ( Går utfra at det er denne utgaven du har - er bonusdiscen subbet?) Se filmen hos Youtube Lever den opp til hypen, Njål? Endret 21. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, ikke rart denne var vanskelig. Filmen heter så mye som "The Chaser" (aka. Chugyeogja) og er fra i år - litt vel ny for de fleste av oss, Njål. :!:Tipper at de fleste her ikke har sett denne ennå, men den står definitivt høyt på min "må-se liste" nå! Den koreanske leie-DVDen har vært ute et par måneder, utsalgs-DVDen i rundt én. At den er ganske så ny vil jeg si framgikk av at jeg tidligere skrev noe om å se den ASAP framfor å se ut som et spørsmålstegn når noen spør om du har sett den (eller sett originalen; Filmen har vel omtrent rekord i å bli fort kjøpt opp for amerikansk remake, husker jeg rett er DeCaprio m.fl onboard for remake med foreløpig slippdato allerede 2010). Lever den opp til hypen, Njål? Ja. Som jeg tror jeg har nevnt her ett eller annet sted, beste koreanske på mange år, siden sånn omtrent Memories of Murder (som den har det til felles med det at den er basert på en virkelig seriemorder) og A Tale of Two Sisters. Din tur! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Ja. Som jeg tror jeg har nevnt her ett eller annet sted, beste koreanske på mange år, siden sånn omtrent Memories of Murder (som den har det til felles med det at den er basert på en virkelig seriemorder) og A Tale of Two Sisters. Høres veldig bra ut dette. Har du noen formening om når den slippes for det vestlige markedet - skjer det på denne siden av nyttår? (Er jo utsolgt på yesasia) Forresten typisk at idefattige amerikanere kjøper opp rettighetene til nok en asiatisk storfilm - kan de for svingende ikke lære seg å se film med subs i stedet for å gi disse filmene et dårlig rykte med sine remakes? Leste nylig om at man i markedsføringen av Rec for USA markedet var nøye med å utelate det faktum at filmen var spansk, da man fryktet for omsetningssvikt om dette ble kjent... (også denne er det forresten gjort en amerikansk remake av) Ny og noe mer velkjent oppgave: Endret 21. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har LE'en med (tynn) bok osv, ja, forhåndsbestilte hos YesAsia omtrent da den ble lagt ut på sida. Den vanlige 2-diskeren er jo fremdeles tilgjengelig, både hos YesAsia og DVDFromKorea. Ikke sjekket ekstramaterialet på D2, men kan ikke tenke meg det er noe engelsk å snakke om der (tror vagt jeg kan huske én enkelt koreansk film i koreansk utgivelse med forståelige u.t. på ekstras, husker ikke hvilken), måtte være noe fra presentasjonen ved Cannes. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Flere bilder gjør det lettere... Endret 22. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Stusselig respons så langt. Noen som tør gjette på tiår? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Uff, svart/hvit betyr at jeg må stå over =D Endret 22. august 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skudd i mørket! Casablanca eller Murder she wrote? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Skudd i mørket! Casablanca eller Murder she wrote? Feil. Vi skal fram til en film noir... Endret 22. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Stusselig respons så langt. Noen som tør gjette på tiår? 50-tallet? Mannen på dette bildet så irriterendes kjendt ut.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 The Desperate Hours? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 The Desperate Hours? Feil. Bogie er IKKE med i denne. Filmen er dessuten fra 40tallet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå