athorb Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan det være Hallam Foe? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan det være Hallam Foe? Vanskelig å ta feil med så mange tips, selv om bildene fra åpningsvignetten tydeligvis forvirret mange her, hehe. Ta en lett en denne gangen, athorb. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ta en lett en denne gangen, athorb. Auch. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, du gjorde det vaffal ikke lett for de som ikke har sett filmen (meg inkludert). Jeg sitter fortsatt ikke på egen pc, så her kommer et bilde fra internett. Hvis ikke dette er lett nok, blir det neste det; svært få brukbare bilder å oppdrive på google bildesøk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Here we go, dette burde gjøre det temmelig enkelt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) irreversible dæven, gjett hvem som slo meg Endret 20. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 irreversible dæven, gjett hvem som slo meg Sliter litt med nettet mitt, så du får gjerne fortsette, thendrup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Shpaaa?(elelr nu sånt= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Vet ikke hvorfor jeg prøver med denne filmen men. Endret 20. august 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vet ikke hvorfor jeg prøver med denne filmen men. Fordi det er en knallgod film de fleste kjenner (bør kjenne), som jeg tror ikke har vært oppe her på en stund? Léon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Le favoritè Selvfølgelig riktig. Det morsomet med denne tråden er å sette ut såpass forskelige bilder fra den filmen og se hvem som tar den først Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 For en dels vedkommende tror jeg det ofte blir tilfeldig om/når de gidder se innom tråden (hvis de i det hele tatt deltar lenger). Og om de gidder svare. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, du gir deg ikke med softcorefetishen din, Njål. Jeg håper det ikke utarter ellers må jeg nok gripe inn...(mange mindreårige her, vettu) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Du kan si filmen delvis foregår i et miljø, og bildene var for å gi settingen (+ at har man sett filmen er det en viss sjanse for at man kjenner dem igjen), men ellers lite softecore (eller hard) sex her. Fler: Forøvrig, filmen anbefales på det sterkeste. Gjør deg/dere selv en tjeneste, se den asap. Mye kuulere enn å svare "Nei" (eller se spørrende ut) når noen spør "Har du sett?" Endret 21. august 2008 av Njål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå