4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 er det Matt Damon jeg ser på siste bilde? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Quatermass and the Pit, her i Hammer-tapning (TV-serien er bedre, mye bedre). Tror kanskje jeg har brukt den som oppgave for et par år siden selv? (og vet jeg har brukt tekst fra TV-serien i en ren tekst-oppgave på et annet forum helt nylig ). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Quatermass and the Pit, her i Hammer-tapning (TV-serien er bedre, mye bedre).Tror kanskje jeg har brukt den som oppgave for et par år siden selv? (og vet jeg har brukt tekst fra TV-serien i en ren tekst-oppgave på et annet forum helt nylig ). En av dine favoritter blant Hammerfilmene kanskje? Må nok si at jeg for min del ble rimelig skuffet over denne, alt skrytet til tross... Har du forresten hørt at det kommer en remake av tv-serien The Prisoner til neste år? (Ian McKellen skal være Number 2) Da er det bare for deg å fortsette med en lett en - om du orker Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Quatermass and the Pit, her i Hammer-tapning (TV-serien er bedre, mye bedre).Tror kanskje jeg har brukt den som oppgave for et par år siden selv? (og vet jeg har brukt tekst fra TV-serien i en ren tekst-oppgave på et annet forum helt nylig ). En av dine favoritter blant Hammerfilmene kanskje? Må nok si at jeg for min del ble rimelig skuffet over denne, alt skrytet til tross... Har du forresten hørt at det kommer en remake av tv-serien The Prisoner til neste år? (Ian McKellen skal være Number 2) Da er det bare for deg å fortsette med en lett en - om du orker Som sagt, TV-serien Hammer-filmen er en remake av er mye bedre (den er en favoritt, filmen ikke). Når det gjelder The Prisoner-remaken har jeg bare registrert den, og registrert nok om den til å være avventende skeptisk (men det er jeg jo uansett i utgangspunktet til remakes, så kommer de relativt få unntakene som hyggelige overraskelser). Ny oppgave: Lenke til kommentar
Doier Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Cat on a Hot Thin Roof? Endret 20. juli 2008 av Doier Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Cat on a Hot Thin Roof? Nix. Fler bilder: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Siste ferdige film av en stor regissør: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Regissør + mannlig og kvinnelig hovedrolle har fordelt mellom seg 12 Oscar-nominasjoner, hvorav en vantt for beste hovedrolle (i tillegg har de to hver sin æres-Oscar). Filmen har ganske repektabel rating@imdb. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Cluny Brown? Anbefales på det sterkeste hvis man vil ha en lettbent komedie. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 For trøtt til å starte ny oppgave nå. Fritt fram for de som vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 fortsetter i s\h Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp,litt for enkel kanskje Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Var egentlig litt usikker så så gale var det ikke^^ Ny oppgave: Skulle ikke være så vanskelig^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå