Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 For å gjøre oppgaven løselig: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Lenge siden jeg har sett den, men minner litt omKieslowskis "Blå" Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, men du er ikke langt unna. Mange likheter mellom filmene. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei. Regissøren er svært kjent, dog ikke Krzysztof Kieslowski. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Code inconnu: Récit incomplet de divers voyages(!) EDIT: Hvis riktig, er den verdt kjøpet? Endret 9. juli 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Code inconnu: Récit incomplet de divers voyages(!) EDIT: Hvis riktig, er den verdt kjøpet? Det er riktig. Tittelen, Code Unknown: Incomplete Tales of Several Journeys, oppsummerer filmen ganske godt. Den beste måten å beskrive filmen er si at den er 71... uten slutten. Hadde du spurt meg for noen timer siden ville jeg sagt nei, men nå som jeg har hatt litt tid å fordye den vil jeg si ja. Endret 9. juli 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Får lyst til å si Dead or Alive her, men det er vel feil. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er veldig riktig. Trodde "vanskelighetsnivået" på oppgaven ville få noen av de med mer generell filmsmak en sjanse til å poste ny oppgave Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sorry Trodde faktisk at jeg hadde feil. Var under det inntrykket at de brukte dollar i den scenen. Nå hadde jeg ikke noe lette tilgjengelig, men denne skal ikke være så alt for vanskelig: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Persona, kanskje? Endret 9. juli 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, det er nok feil. Ett par bilder til på denne siden av en nats søvn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå