Labraxas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nå har du nettop tonet ned hypen til Old Joy en del, så en får se om det er i min filmopplevelses favør. Nei, det er ikke Partition som er filmen jeg er ute etter. Her er noen flere bilder: Endret 7. juli 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Neida, det er ikke det. Ett bilde før jobb skal dere få. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det en britisk komedie? Det virker som den filmen der John Cleese og en annen prøver å drepe et par folk. Robot i vannet og greier. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fikk litt Allen følelse av det siste bildet, men får det ikke helt til å stemme. Tenkte også på Splitting Heirs. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tenkte også på Splitting Heirs. Har ikke sett denne selv, men utfra denne videoen vil jeg si at du har helt rett, Otth. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ganske sikker nå, så Bruck får bare bekrefte den senere. Regner med at denne ikke vil ta så alt for lang tid: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Denne burde gå kjapt... Endret 8. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dirty Rotten Scoundrels? Der gikk du nok fem på, Otth. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Doier Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Falskmynterne i Sachsenhausen? Endret 8. juli 2008 av Doier Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Falskmynterne i Sachsenhausen? Det var gutten sin. Fortsett med en lett en. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette var så lett at jeg regner med forumets nybegynnere tar seg av denne... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke mye å gå på her. Får litt Dumas-følelse, så enten The Three Musketeer eller The Man in the Iron Mask? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Får vel ta den da. Stalker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå