Montag Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Kan det være Old Joy? Bildet ovenfor viser at du har helt rett. Over til deg, Bruckiania. Endret 7. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har ikke sett filmen ennå, men jeg var på posten og hentet den istad så da blir den vel sett om ikke så alt for lenge. Hva heter filmen bildene under er hentet ifra? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) The man from earth. Husket feil men så fant jeg kanskje rikitg Endret 7. juli 2008 av PoG Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jada, det er The Man from Earth jeg har lagt ut bilder fra. Din tur. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Into the Blue eller The Decent? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Husker jeg ikke feil hadde Fools Gold noe med dykking og skattejakt å gjøre, så... Kanskje en av Cabin by the Lake-filmene? Endret 7. juli 2008 av Otth Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er fools gold ja. Btw er det lov med 2 forskjellige svar på samme post? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er til min kjennskap inget forbud mot det. Tar en enkel s/h: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Pi? Landet er rett, filmtittle er feil. Pussig nok har filmen vi skal fram til nøyaktig samme IMDB score som ditt forslag... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan det være Stranger Than Paradise? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan det være Stranger Than Paradise? Trenger du spørre? Rock on med neste oppgave, min gode mann. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trenger du spørre?... Jeg gjør jo det da, da jeg heller ikke har sett denne filmen, og pussig nok ble også den hentet på posten tidligere idag. Hva er dette for en film da? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe, snodige greier. Angående Old Joy har jeg sjelden blitt så skuffet av en film. Den levde ikke opp til hypen i det hele tatt - det eneste positive var bra fotografering. Storywise ble det imidlertid i tynneste laget, skuespillerne var heller ikke av øverste kaliber. Mht oppgaven din, kan det være Partition? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå