Awesome X Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Night at the Crossroads ? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Night at the Crossroads ? Det er dessverre feil, men rent tidsmessig ikke så ueffent. Filmen vi skal fram til omtales som en av filmhistoriens udiskutable perler og nevnes ofte i samme åndedrag som f.eks. Citizen Kane... Endret 6. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da prøver jeg Boudu sauvé des eaux. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da gjetter jeg på The Rules of the Game...? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) The Human Beast kanskje? Mange som prøver seg med Jean Renoir filmer her Endret 6. juli 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Da prøver jeg Boudu sauvé des eaux. Det er dessverre feil. Tidsmessig bør vi nok ørlitt mer fram i tid. Da gjetter jeg på The Rules of the Game...? Feil The Human Beast kanskje?Mange som prøver seg med Jean Renoir filmer her Det er IKKE Renoir vi skal fram til.Denne filmen har lenge vært en kritikerfavoritt, i fleres bok holdes den for å være tidenes beste film... Endret 6. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nær ut av det blå, L'Atalante? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nær ut av det blå, L'Atalante? Vi har en vinner, folkens. Regissørens totale produksjon er under 200min, siden han døde meget ung av TB. Lurer ofte på hva denne mannen kunne fått laget av cineastiske mesterverk om han hadde fått leve... Jeg anbefaler herved alle filmkjennere her inne og skaffe seg denne perlen pronto - tror ikke dere blir skuffet! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Litt flaks skal en ha. Hva for en film er dette da? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) En trengte vel ikke flaks for å kjenne igjen den nei, Hallam Foe it is. Endret 6. juli 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vedder sjela mi på at du har feil Pog Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vedder sjela mi på at du har feil Pog Hehe, du slipper heldigvis å gi bort sjelen din, Aleksmy. Wrong Turn? Nei, det er feil. Filmen er riktignok engelskspråklig. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nooooes, jeg som ville ha sjelen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå