Venerable Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Mannen på forrige bilde burde være mulig å kjenne igjen for de som er vel versert i eldre film. Det lignet litt på Frank Sinatra? Edit: Eller.... Han til venstre mener jeg Dobbel edit: Hvis han til venstre er han som var på det forrige bildet, så er ikke det Frank Sinatra. Men han til venstre på det siste bildet lignet på Sinatra (Jesus Christ....) Endret 7. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det lignet litt på Frank Sinatra? Edit: Eller.... Han til venstre mener jeg Det er ikke Sinatra. Mannen til høyre er enda mer kjent. Her er han i et til: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Virkelig ingen som kjenner igjen denne karen? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg fyrer av to hofteskudd i rask rekkefølge: Casablanca med Humphrey Bogart og Ingrid Bergmann The third man med orson Welles Edit: Stryk Casablanca! Karen må bildet må være Orson Welles. Men jeg syntes dama lignet på Ingrid Bergmann. Endret 7. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ser ut som han i star trek på det ene bildet Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The third man med Orson Welles Karen må bildet må være Orson Welles. Der, ja! Ligger bare på 39.-plass på IMDB top250-lista (med den dreiningen den lista har mot nyere film), og som nummer 1 på British Film Institute's liste over britisk film gjennom tidene. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Her kommer noe av litt nyere dato, og dermed litt lettere for de fleste av oss: Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Under Siege ? Endret 7. desember 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ' date='07/12/2004 : 19:48'] Under Siege ? Må vel stemme at det er Under Siege; Tror ikke Gary Busey har stilt i drag i flere filmer? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja det stemmer, så jeg slenger opp ett bilde. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Cutthroat Island! Genial film med Geena Davis! Endret 7. desember 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Long Kiss Goodnight ?? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ' date='07/12/2004 : 19:48'] Under Siege ? Jeg får vel for ordens skyld bekrefte. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Long Kiss Goodnight ?? Jupp, stemmer det! Trodde denne ville være litt vanskelig, men neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå