toro6 Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Trodde jeg hadde sett denne, men ble mindre sikker på det nå. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar I kveld kombinerer jeg en uke med for lite søvn med noen øl, så dere får ha meg unskyldt om jeg plutselig går i dørken. Slenger ut en full frontal av den meste kjente skuespilleren og håper det hjelper før jeg slukkner. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Jepp. Det er After Yang med Colin Farrell og en haug med andre skuespillere jeg aldri har hørt om... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar (endret) Hadde planer om å se den, men det gikk i glemmeboka. Får ha den på Watchlisten. Her ble det en skikkelig fyllekule. Ikke for meg for øvrig. Men jeg så Wake in Fright, regissert av Ted Kotcheff. Der ble det drukket en del øl. (Wake in Fright) Her er den nye oppgaven: Endret 21. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Det var ingen fyllekule på meg heller. Jeg hadde bare et par øl i kjøleskapet, men jeg har hatt søvnproblemer egentlig hele Januar, så de gikk rett i øyelokkene på meg. Er dette Palm Springs? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar JohnMerrick skrev (2 timer siden): Det var ingen fyllekule på meg heller. Jeg hadde bare et par øl i kjøleskapet, men jeg har hatt søvnproblemer egentlig hele Januar, så de gikk rett i øyelokkene på meg. Er dette Palm Springs? Jada. Helt ålreit film Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Italiensk film, men engelskspråklig. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Stemmer, det er The Best Offer, skrevet og regisert av Giuseppe Tornatore, fyren bak Cinema Paradiso og Malena bl.a. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ok. Det er jo en interessant regissør. The Legend of 1900 ser også ut som en ålreit film. Ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå