Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar ClarkGable skrev (5 minutter siden): Where the Wild Things Are. Veldig ålreit stil på den filmen. Du har helt rett, så klart! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar En god stund siden jeg så den. Ny: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Neffi skrev (25 minutter siden): Er det To Die For? Jada. Gikk greit å kjenne Kidman her også. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Siden jeg står opp kl 4 hver morgen, er det vel neppe lenge til jeg svimer av her for kvelden, men sender ut en ny i alle fall; Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Da skal du få slippe unna i god tid. Head Full of Honey. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar ClarkGable skrev (2 minutter siden): Da skal du få slippe unna i god tid. Head Full of Honey. Du er en ekte gentleman, og treffer riktig så klart! Ha en fin natt og sov godt, når den tid kommer. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Jes da. God kveld. Så får vi se om noen andre kaster seg på her. Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Neffi skrev (1 time siden): Er det An education? Kotrekt Neffi. God morgen. Hehe. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar ClarkGable skrev (9 minutter siden): Kotrekt Neffi. God morgen. Hehe. God morgen, Clark 🍵 Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nim's Island. Jeg lar oppgaven stå åpen jeg Neffi. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar ClarkGable skrev (2 minutter siden): Nim's Island. Riktig Clark! ClarkGable skrev (2 minutter siden): Jeg lar oppgaven stå åpen jeg Neffi. Den er god. Noen som vil legge ut en? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Birdy. Her måtte jeg scrolle gjennom Nic Cage filmer på jakt etter navnet Columbato. Ikke i nærheten av å ha sett den! Kul oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå