ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Hadde ikke hørt om den, men den ser ut til å være interessant. Ny film: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Neffi skrev (16 minutter siden): Er det Gremlins 2? Det stemmer ja. Var ganske mange bilder som hadde blitt avslørende. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar ClarkGable skrev (24 minutter siden): Rams? Nei, men nå er du så nær på tittelen at det gjør vondt å si nei. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Neffi skrev (36 minutter siden): Nei, men nå er du så nær på tittelen at det gjør vondt å si nei. Lamb? 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar ClarkGable skrev (6 minutter siden): Lamb? Det stemmer, og godt gjettet ut i fra bildene, som var veldig difuse. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Jeg så Rams men har aldri fått sett Lamb. Har hørt prat på den før. Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Endret 15. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar toro6 skrev (1 time siden): Mimic, tror jeg. Helt riktig så klart toro. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Sikkert ikke sett på 20 år, men den er minneverdig nok. Ny. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar En av de filmene jeg husker gikk på TV3 da jeg var barn på slutten av 80 tallet Denne bør være lett Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Er det Leaving Las Vegas? Men den kom jo i 1995... 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kan det være Vivien Leigh i sort hvitt. Å Kurt Russell i sort tank top? Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) 20 minutes ago, Neffi said: Er det Leaving Las Vegas? Men den kom jo i 1995... Så absolutt, riktig! (Tidligere pratet jeg om Rollerball) edit: nei @ClarkGablemen det ligner litt nå som du sier det. Endret 15. januar av Krig og fred 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå