KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Leste førstepost på nytt nå. Ifølge den måååå man ikke, dersom ingen poster noe 8 time retter at riktig svar er kommet er det fritt fram for hvem som helst å legge ut. Kan sikkert si fra deg ansvaret også 😃 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar toro6 skrev (13 minutter siden): Don't Be a Menace? Ser i alle fall ut som en Wayans film. Ikke Don't be a menace dessverre. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Da gjetter jeg Cool Runnings, og avskriver meg ansvaret hvis det er rett! (Neida, jeg lager neste om det er rett) Fin film btw. Endret 13. januar av Neffi Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Det er korrekt! Norske tittelen er dog morsommere (kalde rumper)😁 Endret 13. januar av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Da snurrer jeg neste. Hvems bomber og granater er dette tatt i fra? 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Delvis skrev (7 minutter siden): Armageddon? Det er helt korrekt! Jeg er på dommedags-stien idag. Skal sikkert ha mensen snart! Din tur 🙃 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Neffi skrev (1 minutt siden): Kan det være Magnum force? Riktig 👍 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Ny: Endret 13. januar av Neffi 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) edit Endret 13. januar av Krig og fred så ikke at det forelå svar 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Snowpiercer? Mulig upopulær mening men synes tv serien var mye bedre enn filmen. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar KANE2009 skrev (1 minutt siden): Snowpiercer? Mulig upopulær mening men synes tv serien var mye bedre enn filmen. Du har helt rett i begge deler! Skulle tro du leste tankene mine. Din tur! 🎉 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Var ikke i nærheten etter føtste bildet. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Trodde faktisk det kom til å ta lengre tid. Korrekt! 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Ja, det var godt jobba @ClarkGable! 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Hadde den på vhs. En gammel favoritt. Ny: Endret 13. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå