Neffi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar ClarkGable skrev (Akkurat nå): Ikke Neverending Story. Joho! 🎉 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Neffi skrev (1 minutt siden): Joho! 🎉 Nice. Liker den filmen. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Sitter på pub. Så tar en på sparker. Ny: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tror jeg vet, men kan se om noen andre vil ha. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar toro6 skrev (2 minutter siden): Tror jeg vet, men kan se om noen andre vil ha. Vi får se toro. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Jeg tror ogå jeg vet, Ben har en stor rolle, men kanskje noen andre vil ta den? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Det andre bildet bekrefter for meg at dette er Starsky og Hutch. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar toro6 skrev (19 minutter siden): Det andre bildet bekrefter for meg at dette er Starsky og Hutch. Helt rett så klart. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Her er ny, hvem vet hva Clark kan ha funnet på i syndens hule. Edit: lol, rolig kveld, kanskje. Fra samme år. Endret 10. januar av toro6 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Ålreit. Her er det Buster Scruggs nach med noen få øl, før køya. Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Altimeter skrev (4 timer siden): Fury Det stemmer Altimeter. Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Det blir en stund til jeg får lagt ut ny, så om noen har lyst så er det bare å legge ut ny. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (endret) Da legger jeg ut en skikkelig museumsgjenstand, bare for å gjøre det litt vanskelig (?) Vi skal langt tilbake i tid, fra stumfilm perioden, DOG (favorittordet til @Krig og fred 💞) med et tidløst politisk/sosialt tema; Endret 11. januar av Neffi 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Filmen er imponerende lang sammenlignet med de kulturtypiske kort-filmene fra denne tiden, den inneholder DOG (for å glede @Krig og fred 😘) 4 deler/historier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå