Altimeter Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 11 minutes ago, toro6 said: Yeah, that's right. Vi hadde faktisk en Seinfeld quiz for lenge siden, som døde ut. Ny. The color purple 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Jeg tenkte Seven Psychopaths. Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 3 minutes ago, toro6 said: "Åpnings-ranet" i Heat? Nei, men litt ja om du forstår 😀 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Husker ikke maskene i The Town, men verdt å nevne. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Oi, jeg svarte på feil side. Vent litt Endret 10. januar av Neffi 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 12 minutes ago, ClarkGable said: The Town Nei ikke den heller. Toro6 har egentligt en ganske grei ledetråd Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 2 hours ago, ClarkGable said: Og du ser også Patrick Warburton der. Av/på kjæresten til Elaine i Seinfeld. THE DEVILS! Yeah that’s right. Check it out….eight ball! Got a question? Ask the eightball! 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Just now, Neffi said: L.A. Takedown? Det er riktig. Litt sånn Heat kjøpt på wish 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Krig og fred skrev (4 minutter siden): Yeah that’s right. Check it out….eight ball! Got a question? Ask the eightball! Han er bra kar. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar toro6 skrev (På 8.1.2024 den 2:54 AM): Dette er muligens det eneste bildet de har som ikke umiddelbart røper filmtittelen. Siden ingen tok helikopteret, dytter jeg den inn. Sikorsky S-61R, en Pelican fra kystvakten, US. Sånn! 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ikonisk sak. Denne bør dere ta fort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå