toro6 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tessa Thomson. Så kanskje fyren er Michael B. Jordan.. Creed? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar toro6 skrev (9 minutter siden): Tessa Thomson. Så kanskje fyren er Michael B. Jordan.. Creed? Det stemmer toro. Kjørte på med Filmgrab. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Skal jeg også gjøre. Burde være noe her i denne posten om et par minutter. Endret 7. januar av toro6 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) En klassiker. Ny: Endret 8. januar av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ikke sett, men tror jeg har funnet ut at det kan være Mudbound. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar toro6 skrev (32 minutter siden): Ikke sett, men tror jeg har funnet ut at det kan være Mudbound. Helt rett. Har ikke hørt mye om den, men gikk for den i kveld. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Dette er muligens det eneste bildet de har som ikke umiddelbart røper filmtittelen. Endret 8. januar av toro6 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Rekrutteringsforsøk mislykket. Tenkte du skulle få gjette på helikopteret, men det lurka en fyr her. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Vel, jeg tok over i allefall. Brukte litt tid å finne ny. Som blir den siste jeg ser i kveld. Ny: 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Nei, han ville jo ikke være med på leken, så.. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar No Escape. Den hadde jeg kopiert på vhs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå