KarvaBlad Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 ChopperRead skrev (4 timer siden): Det der er The hidden, eller dødelig inntrenger med en av mine favorittskuespillere Kyle Maclachlan i hovedrollen Aha! Jeg visste jeg hadde sett bilde nr 3 ett eller annet sted! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 ChopperRead skrev (6 timer siden): Det der er The hidden, eller dødelig inntrenger med en av mine favorittskuespillere Kyle Maclachlan i hovedrollen Det er riktig film ChopperRead. Jeg ble noe sen med svar dessverre. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Sen jeg også. Ny, en personlig favoritt. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 ChopperRead skrev (5 minutter siden): Sen jeg også. Ny, en personlig favoritt. It Follows. Den har vært her et par ganger før, men det er jo nesten umulig å finne noen som aldri har vært her 😁 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 KarvaBlad skrev (6 minutter siden): It Follows. Den har vært her et par ganger før, men det er jo nesten umulig å finne noen som aldri har vært her 😁 Selvfølgelig rett! Sikkert altfor lett bilde Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 ChopperRead skrev (2 timer siden): Selvfølgelig rett! Sikkert altfor lett bilde Jeg måtte se den om igjen nå, har ikke sett den siden den var ny. Den var ganske bra, ikke super, men en sterk firer på terningen. Ny quiz: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Ser ut som Charles Dance på siste bildet der Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (35 minutter siden): Ser ut som Charles Dance på siste bildet der Du har et godt øye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Enemy of man / Instruments of darkness er det den? Eller Ironclad? Ikke måte på hvor mange medieval/fantasy filmer/serier han har spilt i Endret 6. desember 2022 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (1 time siden): Enemy of man / Instruments of darkness er det den? Eller Ironclad? Ikke måte på hvor mange medieval/fantasy filmer/serier han har spilt i Ingen av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Dracula Untold? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 ChopperRead skrev (På 5.12.2022 den 8.58): Det der er The hidden, eller dødelig inntrenger med en av mine favorittskuespillere Kyle Maclachlan i hovedrollen Sikkert litt off topic, men ikke fått posta/blitt oppdatert på tråden, sikkert et år eller mer nå, så artig å se denne sci-fi/action buddy-cop perlen bli nevnt. Uansett, hva pokker skjedde egentlig med Michael Nouri? Virket som veien fra potensiell leading man i storfilmer, og så rett over i PM Entertainment og lignende sleazy rett på video, resten av karrieren. Så han i natt gjennom ei søvndyssende politi b-film, og ja, som av naturlige årsaker medfulgte at en kollapsa, knapt 35-40 minutter ut, og våkna i det rulleteksten hadde for lengst ankommet. Kanskje like greit, ble spart for unødig med "kvalitet" og kroppens måte å bare koble av på. The Hidden derimot, den var noe helt annet ja, selv om det kom vel ei slags "oppfølger", som en aldri har sett, men får legge til vurdering. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (1 time siden): Dracula Untold? Yes! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 The Hidden så jeg for bare noen dager siden. Rollen til MacLachlan var egentlig ganske lik den han hadde i Twin Peaks 2017. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Vi er i sør statene. Den er grei. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 7. desember 2022 Del Skrevet 7. desember 2022 Her må jeg melde pass, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå