lancaster Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei! Jeg på utkikk etter ett digital kamera som har mulighet til å ta noen minutters video. Kvaliteten behøver ikke være kjempe bra, men man burde kunne se godt hva som er der... Ellers må det være 3-4x optisk zoom på den, og helst cf basert, men er ikke så farlig. Maks pris er satt til 5000 kroner. Vil ha minst 3 mpix.(ikke video seff, bare bilde). Håper noen kan gi meg noen tips. - Steffen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Nikon Coolpix 3700 skal ha god videofunksjon. Kan være en idé å sjekke ut dette kameraet kanskje? Er ikke så dyrt heller. 3,2 megapixler, 3x optisk zoom. Lite og nett, og stilig design. Gir også meget gode bilder. Du finner mer info, priser og slikt her : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121869&cks=PRL Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Takk for tipset, men skulle gjerne hatt ett noe nyere kamera, dette kamera er jo nesten ett år gammel... Ellers er det bare å kjøre på med mer her. Takker, Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Canon Powershot S1 IS, drøye 4000 kr, og glimrende video med 10x zoom og bildestabilisator Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 har selv tenkt litt i samme baner som deg å vurderer et nyttkamera. selv om cp3700 er noe gammelt kan jeg trygt anbefale det, svært bra videomodus, dog noe klikkelyder fra kamera under filming som høres på filmen når du filmer i stille omgivelser. av nye kamera er son cybershot P43/73 og 93 om jeg ikke tar helt feil gode til å filme ( du må ha memorystick pro!), og cybershot p100 er også å anbefale (kom svært godt ut på filmfunksjon i den store kameratesten her på akam for et par uker siden Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ok, takk for alle svar, får se hva det blir. Studielån kommer imorra håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå