Gå til innhold

Hjelp av valg til lyd

Anbefalte innlegg

Har så og si bestemt meg for å kjøpe Logitech Z-680. Testen her på hw. overbeviste meg. Spørsmålet mitt er hvilket lydkort jeg skal velge for å få mest mulig utbytte av Z-680. Maks kr 2000,- til lydkort.

Eventuelt noen PC-speakere (minst 5.1) til maks 3000 kroner som jeg bør vurdere?

Takker på forhånd for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder valg av både lydkort, og høytalere er det helt klart "hva du skal bruke det til" som avgjør hva du bør kjøpe. Hvis du kan spytte inntil 5000 kroner på lyd til din PC, kan du nesten velge og vrake etter min mening.

Bruker du under tusenlappen får du helt kurrant lyd i mine øyne, men det er vell med smaken som med baken!!!

-z00l-

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke lyden til pc som lydsystem i et oppholdsrom. Har et perfekt rom med tanke på størrelse og romoppbygning (helt rektangulært, ingen vinduer på ene siden så jeg har en tv der og dataen står rett ved siden av tven) til surround-lyd. Det vil vel lønne seg både økonomisk og praktisk ved å investere i z680 høytalere og et godt lydkort istedet for å kjøpe hjemmekino pakke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...