ehs5 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ser på Late Show with David Letterman hver gang, men det var en liten periode jeg ikke fikk sett i sommer fordi jeg var på ferie. Når jeg kom hjem fra ferien så så jeg at hver gang david letterman show slutter står en dame og vinker mens hu får blomster av Alan Kalter.... Hvem er hun og hvorfor? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tror hun er gamlemor Letterman.. vet ikke helt.. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg har lurt på det samme.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Tror hun er gamlemor Letterman.. vet ikke helt.. tror hun ikke er mora. Synes hu ligner litt på hu som står til høyre for letterman under showet... Endret 16. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vet ikke hvem hun er, en hun er ikke mora til Letterman. Moren til Letterman cvar forøvrig Late Show's utsendte til Lillehammer OL i '94, og rapporterte daglig derfra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Vet ikke hvem hun er, en hun er ikke mora til Letterman. Moren til Letterman cvar forøvrig Late Show's utsendte til Lillehammer OL i '94, og rapporterte daglig derfra. haha, jeg vet :!: Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) *slettet* Endret 23. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå