torry Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei, jeg vil overføre noen klipp til PC'en med Premiere Pro. Når jeg kobler til DV-kamera via FireWire starter Premiere Pro, men når jeg trykker F5 kommer meldingen 'Can't activate Recorder. Try resetting camera' og jeg får ikke gjort noe med kamera via Premiere. Jeg har resettet kamera uten at det hjalp noe. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
heisand Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 vet du at driveren til camera er instalert?? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Og du er sikker på at kameraet står i "Play" og ikke i "Rec" modus? Lenke til kommentar
torry Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ja da, har hentet inn film på denne måten før. Kamera er innstilt på 'play'. Tenker jeg prøver å reinstallere Premiere, skal gi tilbakemelding på hvordan det går... Lenke til kommentar
torry Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Reinstallerte Premiere, capture er nå i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå