Gå til innhold

Noen gode Rock/pop Grupper?

Elendil

Anbefalte innlegg

hører for det meste på heavy musikk så her har du noen gode grupper..

At the gates; Cold; Cynic; Death; Deftones; Depeche Mode; Devin Townsend

Faith No More; Entombed; Fear Factory; The Haunted; Human Erupt; Hypocrisy; Illdisposed; Invocator; Judas Preist; Korn; Machine Head; Meshuggah; Metallica; Monster Magnet; Orgy; Pantera; Paradise Lost; Prodigy; Rammstein; Red hot chilli peppers; Rob Zombie; Sepultura; Slayer; Slipknot; Suicidal Tendencies; Testament; Tool; Type O' Negative; Carpark North, Mew, Iron Maiden, Gojira, Nasum, Dimmu Borgir, Avenged Sevenfold

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som HalTan nevnte; The Smashing Pumpkins

Start med Siamese Dream som definitivt er den beste plata dems. Kan ikke bli annet enn imponert over trommespillinga til J.Chamberlain. Ikke uten grunn han er regna som en av 90-tallets beste trommisser. Stemmen til B.Corgan er også no helt for seg selv.

Tror jeg faktisk ikke har et album der jeg ELSKER hver eneste sang, untagen denna.

De klarer overgangen fra de fløyelsemyke partiene til de tunge så himlades bra. Tenk deg Radiohead's Creep x 10 ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan ikke dere übertr00 dødsmetallfolka gå en annen plass med metallmusikken deres? Trådstarter spør om ROCK/POP ikke death/grimm metal. Please.

The Smashing Pumpkins, Led Zeppelin, King Crimson, The Mars Volta (psykedelisk/rar musikk, men jeg ville plassert sjangeren under hovedtemaet rock), Franz Ferdinand, Eric Clapton, The Dandy Warhols, At The Drive-In, Keane, Placebo, U2 og Enigma.

Endret av Purify
Lenke til kommentar

metal er faktisk en underkategori av rock, jeg og sikkert de fleste andre her inne merker at acdc er nærmere dimmu borgir en christina aguilera.....og hvis tipp-tipp-tipp-tipp-tipp olefaren (eller hva det var) din er svensk er du også litt svensk.

back to topic:

Smashing pumpkins (mange bra sanger som : Zero, beutifull, toninght toninght og perfect), led zeppelin (spessielt stairway to heaven og heartbreaker), the white stripes, red hot chili peppers (er ikke det rock?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...