iStephano Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 takk for raskt svar. Det fant jeg faktisk ut nå med en gang. Men da går bare vifta på fullt da hele tiden?? Det er jo litt leit for da er vitsen med Cool And Quiet litt borte.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Syns personlig ikke q&c er noe særlig vits i det hele tatt jeg . (Årsak , quiet : hører ikke cpu vifta på full rpm alikevel , cool : 35-40c + noen og femti på full load på 2.4ghz er kaldt nok) Men påse at du følger det som er sagt her: http://forum.msi.com.tw/thread.php?threadid=60816 Endret 20. september 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Barnesykdom: For HØY cpu temp. (Fikses tydeligvis i bios 1.4) Den har nok en GOD del mer siden de pumper ut bios etter bios, fortere enn vi får flashet 1.52 beta: 47 Grader... Er inni Core Center... må si at jeg hører ikke PCen... har ikke gjort det på en stund... Endret 20. september 2004 av vidiware Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hehe det er vi to om, tenkte på en liten ting. Jeg er bare full av spørsmål i dag. Hvis jeg kjører CPU vifta på maks konstant for å ha en riktig kjølig CPU jeg ødelegger vel ikke vifta mi fortere enn vanlig?? er litt usikker på hvordan jeg skal sette dette opp. Har bestemt meg for å ikke kjøre Cool`Quiet fordi det lagger mye mer i spill pågrunn av den hoppene klokke frekvensen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 vifta di dør nok ikke noe raskere selv om den står på max hele tida, den har en levealder på rundt 50.000timer (det kan variere litt fra vifte til vifte) jeg har en som er oppgitt til 200.000 timer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Bios 1.55 Beta. Link http://forum.msi.com.tw/thread.php?threadid=59711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå