olejohan Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Eg har hatt vannkjøling lenge men har aldri sett noke stort på tempraturane før i dag. Eg har ei swiftec vannblokk. Tempraturane: Rom tempratur : 27.5 C Grade. Vann tempratur : 28.3 C Grade. Cpu tempratur : 45.5 C Grade. Er ikkje det litt for stor avstand mellom vann og cpu tempratur? Eg har ein AMD Athlon XP 3000+ Denne blokka er rettmontert og eg bruker kjølepasta Ole-Johan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje litt varmt rom? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Sola steiker på vindua og det er på loftet so det er veldi varmt!! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje litt varmt rom? varmt?? hos meg er det 30 Litt offtopic da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har hørt mye rart om den blokken, og det er ikke positive ting.. Tror nokk det er blokken som gjør at du ikke får lavere temp. En delta temp på 18 grader er vel mye.. så jeg tipper på at det er blokken sin skyld Er ingenting i veien med radiatoren i allefall Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Blokken kostet 500kr og den er 3 måna gammal. So eg har ikkje råa til ny! Men kunne det hjelpe og rense den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du kan jo prøve å senke spenninga til det laveste du får den stabil på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå