Aderlig Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har mistet en av de fire glideputene på musa mi! Og jeg finner den ikke igjen. Det som er kjedelig nå er at musa er tung og dra fram og tilbake på musematta, pga. større friksjon. Så nå lurer jeg på om noen har en eller flere idéer om hva jeg kan bruke som en liten glipute øverst til venstre på musa? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 dobbelsidig teip :razz: jeg ville nå prøvd en teipbit. Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Tyggegommi.....:razz: Hva om du limer fast en liten gummibit fra et eller annet sted og tar no veldig fint sandpapir og pusser ned til ønsket høyde? Eller.no Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 du kan jo prøve mouse skatez da. men hvis du har "syntetisk tøy" musematte, så vet jeg ikke hvor godt det vil fungere. men mouse skatez er jo ganske dyrt, så gummi forslaget til kaofbc er vel det beste. [ Denne Melding var redigert av: Radiax på 2002-05-01 00:59 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Om du tar en slik plastikk sak som de bruker de som spiller gitar og bare bruker en kniv. Lager den så stor som du vil ha den og så limer den fast med litt superlim. Ellers finner mouseskatez på microplex.no Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Hmmm... Ja Jeg har en plast musematte... Takk for alle (gode) tips! Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-05-01 00:59, Stonescream skrev:Om du tar en slik plastikk sak som de bruker de som spiller gitar og bare bruker en kniv. Plektar kalles det :smile: iks? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Det ligger sikkert masse ting av hardplast rundt deg du kan bruke. Hold deg for al del unna gummi da..ikke no særlig å bruke det når du skal ha musa til å gli. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-05-01 01:24, PanzerFaust skrev:Det ligger sikkert masse ting av hardplast rundt deg du kan bruke. Hold deg for al del unna gummi da..ikke no særlig å bruke det når du skal ha musa til å gli. Skal ikke si noe annet enn Lenke til kommentar
sten Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 har du prøvd glidekrem ? Eller dobbelsidig teip med passe tykt papir/papp. viktig at dobbelsidig teipen er av slik kvalitet som er lik den som er på dine glidingpillows ellers. dvs. du lar "beskyttelse papiret" sitte på. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Det samme har skjedd med meg, men jeg la ikke merke til det med en gang, så Everglide matta mi blei litt styggslitt :sad: Jeg har lagt to lag med elektrikertape under, men det blir fort slitt. Løsninga var å legge Scotch tape over det igjen og det funka helt fint. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hvis det er en mus av nyere dato kan du prøve deg med en telefon til support. Det gjorde jeg i forbindelse med et annet problem med ei mus. Resultatet ble ei ny mus i posten 3 uker senere. Det er vel forsøket verdt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 riv en glidefot av en gammel mus å fest på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå