Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Såg første episode av den nye tv serien om Joey Tribiani i dag. Skal si den holder mål. For de som ikke hvet hva det er så er det altså en ny tv serie der Joey fra Friends spiller seg selv etter han har flyttet til Los Angeles. Er vel en slags oppfølger til friends. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 går den på norsk tv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har sett noen hysteriske reklamer i statene, jeg gleder meg til tv2 skal begynne å vise showet. Joey var alltid favoritten min på "venner for livet". Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Har sett noen hysteriske reklamer i statene, jeg gleder meg til tv2 skal begynne å vise showet. Joey var alltid favoritten min på "venner for livet". Kan nesten ikke vente selv. Det var vel til høsten det skulle komme på tv2? invictus: Det har ikke begynt på norskt tv enda... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har sett noen hysteriske reklamer i statene, jeg gleder meg til tv2 skal begynne å vise showet. Joey var alltid favoritten min på "venner for livet". Kan nesten ikke vente selv. Det var vel til høsten det skulle komme på tv2? invictus: Det har ikke begynt på norskt tv enda... Jeg mener å ha lest høsten, ja. Jeg går utifra at det blir plenty med cameos fra gamle friends. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Så pilot-episoden for en stund siden. Morsomt, men litt sånn "norsk-såpeopera-situasjon" noen ganger (altså, det blir helt stille og skuespillerne ser bare rart på hverandre). Endret 15. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Så pilot-episoden for en stund siden. Morsomt, men litt sånn "norsk-såpeopera-situasjon" noen ganger (altså, det blir helt stille og skuespillerne ser bare rart på hverandre). Det er den episoden jeg også har sett siden det er den eneste som er kommet, men jeg kan ikke huske å at lagt merke til det du snakker om. Under episoden så ble det ikke stille og skuespillere stod ikke og såg på hverandre en eneste gang Dersom du mener det, så kan du vel beskrive når/hvor det skjedde? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Såg første episode av den nye tv serien om Joey Tribiani i dag. Skal si den holder mål. For de som ikke hvet hva det er så er det altså en ny tv serie der Joey fra Friends spiller seg selv etter han har flyttet til Los Angeles. Er vel en slags oppfølger til friends. Hvor så du den? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Pilotepisode trenger ikke være synonymt med første (kringkastede) episode, bare så det er sagt. En dvd-screener av pilotepisoden ble gitt ut for en stund siden (primo juli), det er vel den der er snakk om. "Joey will premiere September 9th on NBC in Friends' old time slot, with Matt LeBlanc continuing the role of Joey Tribbiani. " http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowM...t/showid-20952/ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Såg første episode av den nye tv serien om Joey Tribiani i dag. Skal si den holder mål. For de som ikke hvet hva det er så er det altså en ny tv serie der Joey fra Friends spiller seg selv etter han har flyttet til Los Angeles. Er vel en slags oppfølger til friends. Hvor så du den? Jeg lastet den ned. LarsC: Hva mener du? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 At ting kan endres fra pilotepisoden til den første kringkastede episoden. I dette tilfellet mener jeg å huske at de skiftet ut noen av skuespillerene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 En pilotepisode er først og fremst noe de smekker sammen for å vise fram konseptet til forskjellige TV-kanaler på store TV-messer. Trenger absolutt ikke å bli første episode i serien hvis den plukkes opp og produseres. Mange serier kommer seg aldri lengre enn pilotepisoden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 En pilotepisode er først og fremst noe de smekker sammen for å vise fram konseptet til forskjellige TV-kanaler på store TV-messer. Trenger absolutt ikke å bli første episode i serien hvis den plukkes opp og produseres. Mange serier kommer seg aldri lengre enn pilotepisoden. Kjapt eksempel: Serien John Doe har to forskjellige "første" episoder, først piloten (som aldri er sluppet) der Meatloaf var med som Digger. Når serien ble plukket opp byttet de om nesten alle som var i piloten og laget episoden på nytt. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er allerede gjort endriger i Joey... Hun nabo jenta skal istede være singel... og ikke sammen med en kis slik som i serien .. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Er allerede gjort endriger i Joey... Hun nabo jenta skal istede være singel... og ikke sammen med en kis slik som i serien .. Whohoo Future mrs. Tribbiany, eller iallefall framtidas flaue situasjon :D Såg episode 0 her ein dag, det er ganske tøft, Joey er framleis som han var på Friends (Tenker på taxi scenen :!: ) Endret 16. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Er allerede gjort endriger i Joey... Hun nabo jenta skal istede være singel... og ikke sammen med en kis slik som i serien .. Hvor har du hørt det? Kilde? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har sett første episode og synes den var helt grei. TV2 skal sende den i høst. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ikke alt for dårlig.. men blir vel tatt av plakaten etter max 2-3 sesonger Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ikke alt for dårlig.. men blir vel tatt av plakaten etter max 2-3 sesonger Jaja, to-tre sesonger får holde det da.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Samspillet i Friends var det som gjorde hele serien spør du meg... Nå når Joey går solo, så har jeg mine tvil om det varer så lenge. Som EG-s sier over. Maks 1-2 eller 3 sesonger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå