Gå til innhold

Netcom Plenty - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Som vi ser på forsiden av amobil har netcom idag lansert Plenty. Vil høre hva dere synes om dette "aboet", og om dere har tro på det :yes:

 

Selv synes jeg det ser ut som noe av det bedre de store operatørene har kommet med, er jo billigere å ringe med enn noe annet privat-abo/kontantkort tilnå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Positivt at det kommer noe sånt fra de store....men jeg syns de skulle også kommet med et "mindre" et også...Plenty 100 eller 150...

Det kan jo bli dyrt hvis du må ringe for 500 kr. pr. mnd....altså betale 400 kr...

Det som er bakdelen Plenty er at hvis du ikke ringer opp beløpet i løpet av 2 mnd. så slettes ringetiden....og da blir det ihvertfall dyrt hvis du ikke snakker mye....

Lenke til kommentar

Vel, hadde det ikke vært for at jeg straks skal gå over til et bedriftsabonnement, så hadde jeg seriøst vurdert dette aboet.

 

Billigere enn active talk som jeg bruker nå, ingen månedsavgift, og ingen startavgift. Jeg ringer for over 1000,- hver måned, så det hadde passet meg bra det der.

Lenke til kommentar

Selve ringetiden betales på forskudd, alt annet forbruk, som SMS/MMS/utland og evt overforbruk (det som er utover ringetiden), blir jo etterskuddsfakturert.

 

Bestiller man i tillegg SMSmania til dette aboet, får man sende inntil 2000 SMS for kun kr 200,-, noe som igjen gir følgende priser for aboet:

-Plenty 500: kr 600 = 500 ringeminutter og 2000 SMS

-Plenty 1000: kr 950 = 1000 ringeminutter og 2000 SMS

 

Ikke verst dette...

 

Men til dere som sier det faller ugunstig for de som ikke rekker å ringe opp minutttene, dette er et abo beregnet for storbrukeren, så de som benytter tlf sin utelukkende til SMS, eller generelt lite ringing, dette er ikke aboet for dem.

 

Enhver må velge et abo som passer dem, her er et godt alternativ for storbrukeren (det beste for storbrukeren så langt)

 

tiny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...