Gå til innhold

Search page reklame!

HEE

Anbefalte innlegg

hei..

jeg mener og ha litt kunskap ang spaware og slik rekalme dritt.

men. hos min venninde har hu fått noe slik Search page dritt som kmmer opp på startsiden og er en tolbar der og .. har prøvd ad-aware, spybot.norton,og cwredder.? tenkte jeg skulle prøve Hi-jack this nå da.. men den vil jo ikke bort..

prøve og forandre det i reg edit og. (har fjernet denne før men husker jeg ikke hvordan jeg gjordet det.)

så noen som har noe forsalg på dette "udyret" plager meg virkelig..

Leste i denne. sto litt nytti info der..

men er der ennå!¨ :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du beskriver er uten tviler adware, og det blir som regel installert når du installerer et annet program (som Kazaa). De fleste adware programmer kan du ganske enkelt avinstallere i Legg til\Fjern Programmer, men de har det med å dukke opp igjen.

Først prøv å avinstaller, deretter kjør Ad-Aware, deretter Tune-Up Utilities e.l. og unngå å installere programmer hvor det følger med adware\spyware.

Lenke til kommentar
Det du beskriver er uten tviler adware, og det blir som regel installert når du installerer et annet program (som Kazaa). De fleste adware programmer kan du ganske enkelt avinstallere i Legg til\Fjern Programmer, men de har det med å dukke opp igjen.

Først prøv å avinstaller, deretter kjør Ad-Aware, deretter Tune-Up Utilities e.l. og unngå å installere programmer hvor det følger med adware\spyware.

Hei.

sitter her nå en kompis av henne har instalert winmx er dette tyven ?

skal prøve cwredder nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...