Stringer Bell Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hva kan være årsaken til at ingen P2P nettverk vil connecte på pc'en min? Jeg har tatt av firewalleni XP og jeg har ingen annen firewall... Takker mye for svar! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 dette er bare vill gjetting, men kan ISPen blocke ALLE P2P nettverk. Jeg vet ikke men kan jo kanskje være Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 har du win xp med SP2? hvis du har det kan det være problemet Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Har SP1, men jeg rukte en router på et lan engang kan det være derfor? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Har gjort det men neida det funker ikke... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har SP1, men jeg rukte en router på et lan engang kan det være derfor? Hva er det du snakker om? Bare fordi du brukte en router på lan en gang i tiden så vil ikke det hindre deg i å connecte p2p nettverk.... Har du prøv å re-installere p2p programmene? Har du siste versjon av p2p programmene? BTW: Hvilke p2p har du prøvd? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Har du prøv å re-installere p2p programmene?Har du siste versjon av p2p programmene? BTW: Hvilke p2p har du prøvd? JA JA DC++, Kazaa,Imesh og Overnet Kazaa greide jeg ikke og innstalere da... Det stod ''Connecting to P2P network...Please wait'' i innstalasjonen det var slik i en halvtime til jeg avsluttet innstallasjonen.. Endret 16. august 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Har Telenor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå