Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Dersom du har en ulovelig versjon av CSS, er eneste mulighet for å spille det uten lagg å spille med en dedikert server, dvs. med en annen maskin på LAN. Du har ikke den minste anelse om hva du balber om..... Jeg spiller uten CS:Source uten problemer på nettet. Å være i LAN med en annen pc er bare tull...... Lenke til kommentar
Rash Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du KAN IKKE hoppe så mange ganger du vil!Det kunne du før! Skjønte du nå, eller skal jeg skrive en bok om det, for deg? NEEEEEI! For hundreogførtitusende gang! DET HAR IKKE KOMMET LOVLIG ENDA!!!! Vet dere hva..spar oss for sånt piss. Hvis fyren ikke HAR fått med seg at cs:s har kommet, trenger du ikke flame så jævlig. unødvendig ' mene ellers...later people.. skal google litt nå.. Lenke til kommentar
Loudmouf Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skulle ikke preloadinga starte i dag? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skulle ikke preloadinga starte i dag? Nei. Les før du poster Lenke til kommentar
Loudmouf Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Står ikke så mye om det her iallefall... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Rune_F har nevnt det på side 2 eller 3.... Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Krever den Spesielle™ versjonen hl2 betaen? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Krever den Spesielle™ versjonen hl2 betaen? Nei. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Huh? Når jeg *kremt* kjøpte meg den Spesielle™ versjonen for noen minutter siden, sto det "unzip in the hl2beta folder". Kanskje jeg skal gå å *host* kjøpe meg hl2 betaen da. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Huh? Når jeg *kremt* kjøpte meg den Spesielle™ versjonen for noen minutter siden, sto det "unzip in the hl2beta folder". Kanskje jeg skal gå å *host* kjøpe meg hl2 betaen da. Er du forkjøla eller noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det går tydelig fram at folk bruker tråden til å skaffe seg informasjon om hvor de kan få tak i warez, dog indirekte. Og, det er mye off-topic snakk her. Threaden stenges. Warez er en ting som ikke er lov her på forumet. Moderer deres snakk om warez er dere snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg