Gå til innhold

cs:S -jævla fett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=16/08/2004 : 19:30]
the_miracel hvorfor svarer du ikk på pm?

Fordi han sikkert har fått 100PMs fra før av?

Stemmer det. Etter jeg har vert borte fra forumet en stunde så sjekket jeg mailern. 37 mail fra forumet om at jeg hadde fått PM. Gidder ikke svare på alle

Lenke til kommentar
[iC,16/08/2004 : 19:30]

Stemmer det. Etter jeg har vert borte fra forumet en stunde så sjekket jeg mailern. 37 mail fra forumet om at jeg hadde fått PM. Gidder ikke svare på alle

De 63 siste mailene da? Får du ikke mail om hver PM? :p

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
[iC,16/08/2004 : 19:30]

De 63 siste mailene da? Får du ikke mail om hver PM? :p

63?

Jo jeg får mail for hver PM

Lenke til kommentar
Noen som har adresser til noen gode servere å spille den mye omtalte CSS beta'n på? Har hørt rykter om at oss som har den "spesielle" versjonen trenger "spesielle" servere... eller er dette bare bull?

Den "spesielle" versjonen er jo nonsteam.. så jeg tror du må ha "spesielle" servere for å spille den "spesielle" versjonen ja

Lenke til kommentar
¤¤¤ innhold fjernet av moderator pga "guide" om hvordan man får tak i kopibeskyttet materiale ¤¤¤

Tusen takk.

Ikke det at jeg lastet det ned altså, jeg ville bare se hvor dere hadde fått det fra :innocent: .

Nei warez er fyfy :innocent: .

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Ehm. Versjonene på nett er nyeste BETA, v. 3.0. Kun priveligerte og net-cafeer får spille denne versjonen.

For de som har CZ starter preloading av CSS-BETA den 10. og slippes den 18.

Dersom du har en ulovelig versjon av CSS, er eneste mulighet for å spille det uten lagg å spille med en dedikert server, dvs. med en annen maskin på LAN.

Den nye grafikken er kjempebra, og jeg spiller med dx9.0, og allt på fullt (1024x768). Det kjører glatt.

Nye smoken er _veldig_ bra, nye flash er mye bedre og nærmer seg "realistisk", nye frag funker fint, nye nightvision virker faktisk, i motsetning til tidligere versjoner da den kun har lagt på et grønt filter og skrudd opp gamma. Nye skins er kjempebra, Source virker kjempebra.

Hitill største skuffelse er at glassflasker kun kan knuses en gang, og deretter lager den knuselyd uten at delene knuses O.o

Dessuten er nye AWP-scope, dvs når du ikke har zoom, et skittent lite triks ifra Gabe, og jeg misliker det!

EDIT: 666 posts, muahahaa!!!!! :devil::devil::devil:

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...