Eddy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 du kan det hvis du er skilled Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 du kan det hvis du er skilled At jeg kan skrive en bok hvis jeg er skilled? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 [iC' date=16/08/2004 : 01:34] du kan det hvis du er skilled At jeg kan skrive en bok hvis jeg er skilled? Nei. Man får til bunnyjump vist man er skilled Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 [iC,16/08/2004 : 01:34] du kan det hvis du er skilled At jeg kan skrive en bok hvis jeg er skilled? Nei. Man får til bunnyjump vist man er skilled Eller bare nerd... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvis noen kan pm meg slik at jeg kan få testet det også? På forhånd takk. Njaal Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ' date='16/08/2004 : 01:43'] Hvis noen kan pm meg slik at jeg kan få testet det også? På forhånd takk. Njaal me2? BTW, the_miracle; jeg har sendt deg en PM! Den har jo selvfølgelig ikke noe med CS:S å gjøre da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Siden Valve har tenkt å gjøre CZ om til source går jeg sterkt ut i fra at de som allerede er eier av CZ får det omgjort gratis. Derfor er ikke CZ noe dumt kjøp uansett Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Siden Valve har tenkt å gjøre CZ om til source går jeg sterkt ut i fra at de som allerede er eier av CZ får det omgjort gratis. Derfor er ikke CZ noe dumt kjøp uansett neppe. Njaal Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 MeTa][iC: Er du helt på jordet eller? Selvsagt kan man bunnyjumpe i 1.5 og 1.6. Det er bare å strafe. Til deg som ikke skjønner ting: I de nyere CS-versjonene mister man fart om man prøver å hoppe mange ganger på rad, men om du bruker et "triks" kan du hoppe så lenge du vil uten å miste fart. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 MeTa][iC: Er du helt på jordet eller? Selvsagt kan man bunnyjumpe i 1.5 og 1.6. Det er bare å strafe. Til deg som ikke skjønner ting: I de nyere CS-versjonene mister man fart om man prøver å hoppe mange ganger på rad, men om du bruker et "triks" kan du hoppe så lenge du vil uten å miste fart. Hva er det trikset da ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Bunnyjump fungerer til en hvis grad i hvertfall. Jeg bunnyjumper hele tiden under kantene på assault. Borte på et sekkund! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Siden Valve har tenkt å gjøre CZ om til source går jeg sterkt ut i fra at de som allerede er eier av CZ får det omgjort gratis. Derfor er ikke CZ noe dumt kjøp uansett um, hva mener du med cz om til source? det kommer bare ett cs:source, og der har de sagt i et intervju at de tar de beste bitene fra cz, og fra 1.6 og putter det i et spill. det blir ikke gratis til de som eier cz, man ma kjope hl2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Siden Valve har tenkt å gjøre CZ om til source går jeg sterkt ut i fra at de som allerede er eier av CZ får det omgjort gratis. Derfor er ikke CZ noe dumt kjøp uansett um, hva mener du med cz om til source? det kommer bare ett cs:source, og der har de sagt i et intervju at de tar de beste bitene fra cz, og fra 1.6 og putter det i et spill. det blir ikke gratis til de som eier cz, man ma kjope hl2. Fra: Erik Johnson <[email protected]> Sendt: 5. juli 2004 19:41:51 Til: "Martin Steinhaug" <[email protected]> Emne: RE: Help me to clear up some minds about these questions. | | | Innboks We're planning on getting all of the CZ bot/tour of duty work into CS Source. -----Original Message----- From: Martin Steinhaug [mailto:[email protected]] Sent: Sunday, July 04, 2004 2:47 PM To: Erik Johnson Subject: Help me to clear up some minds about these questions. Hi there. There are a lot of questions about CS: Source on the net at the moment. Regular asked questions are these: - Will CS Source support bots? - Will there be a CZ: Source, and will CZ be portet into source sometime? Please answer this one and help me to clear some minds. Thanks. From Thomas ---------------------------------------------------------------------------------------------- Fra: Erik Johnson <[email protected]> Sendt: 5. juli 2004 19:42:15 Til: "Thomas E." <[email protected]> Emne: RE: Will Counter-Strike Condition Zero ever be portet to source? | | | Innboks Yes, its going to be ported. -----Original Message----- From: Thomas E. [mailto:[email protected]] Sent: Sunday, July 04, 2004 5:10 AM To: Erik Johnson Subject: Will Counter-Strike Condition Zero ever be portet to source? Hi Erik. Will CZ ever be ported into source? Thanks in advance. From Thomas. Da regner jeg sterkt med at alle som har CZ nå får det omgjort gratis, slik at de slipper å kjøpe CZ på nytt, kun for å få spille det i source. Endret 16. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Til deg som ikke skjønner ting: I de nyere CS-versjonene mister man fart om man prøver å hoppe mange ganger på rad, men om du bruker et "triks" kan du hoppe så lenge du vil uten å miste fart. Okey... thx Endret 16. august 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 [iC' date=16/08/2004 : 01:39] [iC,16/08/2004 : 01:34] du kan det hvis du er skilled At jeg kan skrive en bok hvis jeg er skilled? Nei. Man får til bunnyjump vist man er skilled Eller bare nerd... Nerder er skilla da.. Så det går for det samme stort sett. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 bunnyjump er for pyser. CSS er gøy ja. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 bunnyjump er for pyser. Vil du utdype det? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 bunnyjump er for pyser. Vil du utdype det? hehe det var kanskje litt teit sagt av meg. har bare ikke sansen for bunnyjumping. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 bunnyjump er for pyser. Vil du utdype det? At de som bruker bunnyjump er pyser... Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 har cd.key som jeg fikke med mitt exemplar av HL-generation, har steam account ogsån, vil jeg få muligheten å laste ned d da ?(uten og kjøpe CZ)???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg