Gå til innhold

cs:S -jævla fett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krever cs: s mye? Vil min gamle Geforce 3 Ti 200 klare seg?

That will do tror jeg... kanksje du må kjøre lave detailjer osv men jeg mener at det vil gå ganske smooth på cs (for det er jo ikke så mye ute osv, så gfx kortet ditt trenger ikke å tegne så lang distance som om når du er ute i hl2)

Men prøv betaen hos noen som har CS-CZ den 18.August så kan du se (lån steam accounten til kameraten din elns :p hehe)

Lenke til kommentar
Jeg synes det var dårlig, men morro. Colt er så ufattelig stygg, og recoilen på alle gunnerne har blitt mongo. I tillegg kan man ikke bunnyjumpe.

Bunnyjumpe kunne man i 1.3! Du er LAAAAANGT etter i cs verden ass.... :p:hrm:

Jeg prøvde CS:S på min pc i dag, jeg hadde "fått" tak i beaten og prøvde det... Det funka dritt bra på pcen min, kjører 1024 High details, alt på gnufullt og det er driiiit fett... Men jeg har en gammal betavserjon så det er VELDIG mange buggs....

(Jeg har den første betan elns)

Men grafikken er alikevel lik og den eier!

Jeg har 40-80fps hele tiden på mitt GF FX5950 Ultra og AMD Athlon XP2400+ CPU + 512mb ram

Så du trenger ikke noen SUPER pc for å kjøre hl2/CS:S nei.. :)

GLEDE SEG TIL JEG KAN LASTE BETAEN FRA STEAM :) (bare for det som har CZ da :p)

Det var da fullt mulig å bunnyjumpe i 1.4 - 1.5 -og 1.6... Bare å vite den rette teknikken....

Lenke til kommentar
[iC' date=16/08/2004 : 01:13]
hææøøøååå !?!?  :ohmy:

Har cs:s kommet ut ?

NEEEEEI! For hundreogførtitusende gang! DET HAR IKKE KOMMET LOVLIG ENDA!!!!

De eneste som har cs:s nå, er de som har det ulovlig!

De eneste som får BETAEN lovlig i nærmeste tid, er anskaffere av cs:cz og folk med HL2 "tilgodelapp"...

Javel da ! ....... driter vel i om det er "lovlig" eller "ikke lovlig" jeg vel !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...