Luv Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Må innrømme at det er faen så kult. Spillte det nettop på inet mot noen venner! Har gf4ti4200 128mb, funker fett med 1024x med low på shadows og sånt. Annbefales! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Det er jo faktisk noen som sier at det blir dårlig, og at grafikken blir som cs:cz, de har fean ikke peil. Las** det ned på under 5 min fra en venn's ftp Lenke til kommentar
since91 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 er spillet gratis???? visst det er kan noen gi meg en link? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Velkommen etter. Det er noen poster angående dette fra før Lenke til kommentar
since91 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) oups! Bitorrent har eg, men de har ikkje counter strike source på [fjernet av moderator] Er ikkje det den eneste siden som bruker bitorrent da?? Endret 15. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er jo faktisk noen som sier at det blir dårlig, og at grafikken blir som cs:cz, de har fean ikke peil. Las** det ned på under 5 min fra en venn's ftp *host* Gidder du å sende meg ftp adressen på pm? *host* Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hehe, det er jo hans "personlige linje" da... Hjemmlinja. Men had bad meg om å ikke gi addr. til noen andre, å det har jeg heller ikke tenkt å gjøre! Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hehe, det er jo hans "personlige linje" da... Hjemmlinja. Men had bad meg om å ikke gi addr. til noen andre, å det har jeg heller ikke tenkt å gjøre! Nå ble jeg meget skuffet Men denne posten blir nok stengt da dette er warez, right? Hvis ikke, så kan jo du forklare hvordan det er i forholdt til 1.6.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Grafikken er jo jævla god, gjennskinn i gulv. Iogmed at jeg at low på detaljer, kan jeg ikke sitte her å kritisere grafikken. Modellene, skinns, våpen og alt sammen er skikkelig kult. -Gidder ikke skrive mer. Jo, noe litt kult. Dersom man blir flasha rett i trynet hører man ingenting og det kommer pipelyd helt til du ikke er flasha mer. Det er en jævla stilig flasheffekt også. Samme gjelder HE, det piper om man blir truffet.. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vel, jeg likte også CS:S _Beta_, og jeg spiller det tilogmed lovlig O.o Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Grafikken er jo jævla god, gjennskinn i gulv. Iogmed at jeg at low på detaljer, kan jeg ikke sitte her å kritisere grafikken. Modellene, skinns, våpen og alt sammen er skikkelig kult. -Gidder ikke skrive mer. Jo, noe litt kult. Dersom man blir flasha rett i trynet hører man ingenting og det kommer pipelyd helt til du ikke er flasha mer. Det er en jævla stilig flasheffekt også. Samme gjelder HE, det piper om man blir truffet.. Grunnen til den pipinga med flash, er fordi at flashbangs i cs, er gjort om til sjokk-granater i cs:S (tror jeg da), som skader synet ditt, og gjør deg foreløbig blind (over lengre tid, varig mèn) Samtidig som at granaten lager en så skarp lyd at du ikke hører noe, og ørene dine begynner å blø...har skjedd flere ganger at folk har fått veldig dårlig hørsel etter slike ulykker her i det Norske forsvaret... Endret 15. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg synes det var dårlig, men morro. Colt er så ufattelig stygg, og recoilen på alle gunnerne har blitt mongo. I tillegg kan man ikke bunnyjumpe. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg synes det var dårlig, men morro. Colt er så ufattelig stygg, og recoilen på alle gunnerne har blitt mongo. I tillegg kan man ikke bunnyjumpe. Bunnyjumpe kunne man i 1.3! Du er LAAAAANGT etter i cs verden ass.... Jeg prøvde CS:S på min pc i dag, jeg hadde "fått" tak i beaten og prøvde det... Det funka dritt bra på pcen min, kjører 1024 High details, alt på gnufullt og det er driiiit fett... Men jeg har en gammal betavserjon så det er VELDIG mange buggs.... (Jeg har den første betan elns) Men grafikken er alikevel lik og den eier! Jeg har 40-80fps hele tiden på mitt GF FX5950 Ultra og AMD Athlon XP2400+ CPU + 512mb ram Så du trenger ikke noen SUPER pc for å kjøre hl2/CS:S nei.. GLEDE SEG TIL JEG KAN LASTE BETAEN FRA STEAM (bare for det som har CZ da ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 CS:S var ikke akkurat så ekstremt at det gjorde noe, men vi får se hva oppdateringene får til Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er beta versoner lovlige? I så fall, krever Counter-Strike: Source beta Half-Life 2 beta? Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) [iC,15/08/2004 : 17:46] Grunnen til den pipinga med flash, er fordi at flashbangs i cs, er gjort om til sjokk-granater i cs:S (tror jeg da), som skader synet ditt, og gjør deg foreløbig blind (over lengre tid, varig mèn) Samtidig som at granaten lager en så skarp lyd at du ikke hører noe, og ørene dine begynner å blø...har skjedd flere ganger at folk har fått veldig dårlig hørsel etter slike ulykker her i det Norske forsvaret... De har ikke byttet ut flashbangen. Smak litt på ordet (flashbang). Er du for nærme en flashbang som går av, sprenger trommehinnene dine, og du begynner å blø ut av øra. Endret 15. august 2004 av Erichsen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Rekylen er uansett mongo. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er beta versoner lovlige?I så fall, krever Counter-Strike: Source beta Half-Life 2 beta? Det krever ikke HL2 beta nei. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gleder meg til jeg kan laste det ned via steam.. får f*** ikke denne torrent versjonen til å funke.. h*****.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg