Sprayer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hei, jeg har et "lite" problem med minne dumping. Prossesser som vanligvis bruker 3MB dropper pluttselig ned til 100KB og rundt der. Dette skjer spesielt ved bruk av Dc++ har jeg merket. Resultatet er at pc'en er tregere å surfe på nettet med enn en 486. Noen som sitter inne med løsning på problemet? Endret 15. august 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan dette hjelpe? Du skriver ikke hvilket OS det gjelder, men du nevner DC++ så går utifra du har Windows. Gå inn i 'System' i kontrollpanelet. Velg tabben Advanced og trykk på knappen Startup & Recovery. Under system failure er det noen valg for dumping av minne.. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ja, det stemmer at jeg bruker windows xp pro. Fjernet write debugging informasjon, men vet ikke helt om dette har noe med saken å gjøre. Det er vel bare informasjon i etterkant at det har gått galt eller? Tester det i alle fall nå så får vi vente å se om det skjer igjen... Ja, det gjorde det. Er det ikke noen måte å styre minne prioriteringen i windows? Endret 16. august 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Jeg stappet inn 512 ram til sammen med Geforce 6800 GT. Det løste saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå