Ksungam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 dagbladet har hatt et nettmøte hvor folk kunne sende inn spørsmål til den norske homsepatruljen, de ble svart på fredag... og de virker jo som noen snille og flinke karer de her men om du ser på det aller nederste spørsmålet på siden så blir det litt tvilsomt om hvor snille de er... [url="http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/08/10/405102.html"]dagbladet[/url] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ahahaha, genialt! :!: De sa jo unnskyld da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 jævli driti ut av dem... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nå kom jeg nettopp på en ting jeg fikk vite i helgen.. Eksen min har faen meg meldt meg på det idiotiske programmet her.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nå kom jeg nettopp på en ting jeg fikk vite i helgen.. Eksen min har faen meg meldt meg på det idiotiske programmet her.. Hahahah Si ifra når de kommer på døra da ^__^ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nå kom jeg nettopp på en ting jeg fikk vite i helgen.. Eksen min har faen meg meldt meg på det idiotiske programmet her.. Fy faen så tøft Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nå kom jeg nettopp på en ting jeg fikk vite i helgen.. Eksen min har faen meg meldt meg på det idiotiske programmet her.. LOL! *håpe på at lperik kommer med* Du blir nok pulbar etterpå. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vel, om jeg blir trukket ut til å være med må jeg jo nesten stå løpet ut men frister jo ikke så veldig akkurat Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Vel, om jeg blir trukket ut til å være med må jeg jo nesten stå løpet ut men frister jo ikke så veldig akkurat det hadde vært fett da, tenk damene blir ville etter deg da! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 det hadde vært fett da, tenk damene blir ville etter deg da! Det hadde ikke vært så nøye, har dame nå. Skjønner ikke helt hvorfor eksen meldte meg på da, men hun lo iallefall rått da hun sa det til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå