KnutIvars Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) På E-Bay finnes det en del saker og ting. Blandt annet disse : E-bay masse fotoutstyr. Her finnes en 3X teleconverter. Noen som har prøvd denne eller sett tester av den? Med en 3X teleconverter, får jeg tilsvarende 1140mm på mitt Olympus C-750 ... Noe jeg anser som ..... veldig tele... Endret 15. august 2004 av kiskogl Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 De fleste linser av den typen er av skandaløst dårlig kvalitet. Den jeg så på den siden var laget for videokamera og vil være bortimot ubrukelig til fotografering. Kjøp orginal linser fra Olympus, til nød et av de andre kjente merkene. Aldri kjøp et billigmerke uten at du kan teste om linsa er bra nok. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 ... men har ikke funnet noen annen 3X teleconverter... har lyst på Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøp en Olympus Telekonverter x 1,7 TCON-17, den er både billig og meget bra. En høykvalitets teleconverter på 3x vil være flere ganger så stor som kameraet ditt og koste flere ganger så mye som kameraet. Det er mulig å få til en 3x teleconverter som er bra til en fornuftig penge, men da taper du så mye lys at selv i godt sol lys så begynner det å bli vansklig å få tatt klare bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå