Hidden Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Dette kan da **** meg ikke være lovlig!! Telenor har jo nærmest monpol på ADLS,så jeg synes staten skal gripe inn. Og hvis dette blir gjennomført, synes jeg alle skulle sende en mail til Telenor hver dag. Da blir de nok slitene.. hehe... **** ta Telenor!! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Hehehe... 2200 innlegg på den siden nå. Sjekk selv... http://www.petitiononline.com/mod_perl/sig...igned.cgi?00132 Nå viser det norske folk for alvor at de ikke finner seg i dette. Det får være grenser. Først reklamerer de for fastpris og at man kan være påkoblet så lenge man vil uten minutt-takst og bryter dette, så er det ikke rart at folk er sinte. Sveinl. Lenke til kommentar
fanta Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Må si jeg er glad som har SDSL fra Catch i stedet for noe stalinist-piss fra Telenor! Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Noen som bor i Sandefjord området og vet om noen alternative xDSL leverandører. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Nå har det kommet inn ca. 7100 underskrifter. Dette går over all forventning Jeg bytter leverandør hvis Telenor ikke trekker seg Står til og med en artikkel i IT-avisa :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det hadde vært til mer gagn om staten hadde solgt ut hele Telenor (vel, kansje utenom nettdelen) til AT&T eller noen andre utenlanske interesser, så hadde kansje politikerene klart å vise handlekraft mot monopolmakta. Staten vet å passe på sitt eget. Hilsen Are-Harald. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 14200 Signaturer nå Tror dette går bra jeg :wink: Sveinl. Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 La inn mitt innlegg nå... Passerte 18400! eXtremt!!! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 For noe patetiske greier. Tenker da på uttalelser som "Jeg har Telenor KUN for at dem er de eneste som leverer her". Tror dere ikke at Telenor VET det og lever godt av det ? Du kan ikke si at du er imot Telenor og alikevel støtter dem med dyre abonnement. Hadde dere hatt no' guts (eller *baller* som en viss eks-ansatt på tv2 sa :wink: ) så hadde det ikke vært noe problem. Nytter ikke å si at man boikotter et firma UTEN å GJØRE det. "Uhh, jeg har ikke noe valg" Selvfølgelig har du valg. Er det ikke andre leverandører der så driit i det eller flytt !! Til dere som har kontantkort fra Telenor. Telenor SUGER når det gjelder kontantkort. Til og med NetCom er bedre der....MYE bedre. Dekninga vet jeg ingenting om, men som jeg skrev over - flytt hvis det er det om å gjøre. Ellers finnes det andre mobil-leverandører som leier "linjer" og til nød kan benyttes. Husk at dere også da støtter Telenor - indirekte ! Det kommer aldri til å gå på rævva med Telenor så lenge vi ikke skjerper oss og sier klart og tydelig hva vi vil. Vi er noen forbanna tøfler hele gjengen som ikke tørr å gjøre noe med det. Vi har det bare i kjeften (såvidt). Ellers i Europa hadde man ikke tolerert dette ! Bare se i Frankrike f.eks. Der går det så laksen spruter rett som det er...ehh... Vi er så snille her. Små skjønne og gode borgere - uansett ! På tide å vise tenner ? Nei, nå holder det........... Hilsen en (foreløpig) lykkelig ADSL-abonnent hos NextGenTel (Dette er ikke ment som noen fornærmelse mot noen av skribentene her på forumet, men bare skrevet for å kanskje få en liten "til ettertanke", og må ses på med skråblikk) :wink: Fortsatt God Helg ! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 ...og for sikkerhets skyld og i kampens og frustrasjonens hete så klarte jeg å registere domenet http://www.boikott.com (Håper jeg skrev det riktig ). Jeg har litt greie på webdesign, men det er vel endel flinke sjeler "out there". Noen som kunne tenke seg å bli med på opplegget ? Bør jo kunne litt om webdesign og slikt. Siden skal forøvrig ha firmaer som Telenor og NRK som emne. Selvfølgelig andre firmaer/emner hvis det er behov for det. Send meg en e-post eller en pling på ICQ'n [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-21 21:51 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Ehhhh.... Boikott.com virker ikke. Sveinl. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 20:30, Sveinl skrev:Ehhhh.... Boikott.com virker ikke.Sveinl. Nei, det er litt tidlig enda....(gjorde det for få minutter siden) sikkert ikke blitt registrert hos NORID enda... [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-06-21 20:36 ] Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Sitter det folk hos NORID og jobber på denne tiden av døgnet da, eller? [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-06-21 21:29 ] Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Årsaken til at vi har Telenor i nåværende form er at det er typisk norsk å være fjott ............ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 20:44, Veslemøy skrev:Sitter det folk hos NORID og jobber på denne tiden av døgnet da, eller?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-06-21 21:29 ]</font> Vet ikke helt hvordan det fungerer, men man kan faktisk oppleve at 2 stykker registrerer samme domenenavnet i slike situasjoner. Da er det jo den som registererte domenet først som får det. Forsinkelse i systemene er ikke bra ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 20:32, JarleW skrev: Quote: Den 2002-06-21 20:30, Sveinl skrev: Ehhhh.... Boikott.com virker ikke. Sveinl. Nei, det er litt tidlig enda....(gjorde det for få minutter siden) sikkert ikke blitt registrert hos NORID enda... Den virker ikke før du har lagt ut noe på siden uansett. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Denne tråden hører hjemme under off topic - annet. Flyttes da den er så godt i gang. (tiltaket støttes for øvrig også av meg... :wink: ) -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå