Gå til innhold

Norges kuleste web-side (for øyeblikket)......Anti-Telenorka

Anbefalte innlegg

Besøk denne siden og forhindre at din internettleverandør går konkurs pga. nytt prissystem fra Telenor, det har kommet inn ca. 1700 meldinger til nå.

http://www.petitiononline.com/00132/petition.html

Alle internett-brukere i Norge takker for ditt bidrag.

Sveinl.

Mine hardwarespesifikasjoner

Hammer.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-04-30 22:58 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-30 23:22, Knuty skrev:

Er med jeg også.

Åssen får vi den videre til telenor..?

Sånn at de legger merke til det..

Står sikkert der.. men jeg hakke lest..

Så vidt jeg har sett, så har Tormod Hermansen også svart blant innleggene. Derfor går jeg ut fra at mannen bak siden har en funksjon som sender mail videre til Telenor.

:smile: Vennlig hilsen Svein.

Lenke til kommentar

hmm.. ka stor kjangs d e for at ditta e fake da?

skulle nesten ha gredd d sjøl :razz:

1580. Tormod Hermansen Ok, jeg har mottat ca. 1800 mailer i dag med klager pga. dette forumet. Vi har bestemt og bøye oss for dere (Kunder) og vi beholder adsl som det er.

telenor e å bli nokken svindlere

-kim-

Lenke til kommentar

Hvor stor er sjansen på at de bryr seg om dette ?

Regner med at de har fått utalligeklager fra før av,.... og de har kun gjort det værre,...

Hermansen skulle fått et nakkeskudd,... stygt å si det,.. men det er **** ikke langt ifra at noen faktisk gir han et,... -

Skjer dette sier jeg opp alt som har med telenor å gjøre,.. eller med en gang for å være på den trygge sia,... ? - Tror jeg vurderer NetCom også på Mobilsiden, da jeg har telenor,..

Lenke til kommentar

Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin.

Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.

HA HA!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 23:31, kaksa skrev:

hmm.. ka stor kjangs d e for at ditta e fake da?

skulle nesten ha gredd d sjøl :razz:

1580. Tormod Hermansen Ok, jeg har mottat ca. 1800 mailer i dag med klager pga. dette forumet. Vi har bestemt og bøye oss for dere (Kunder) og vi beholder adsl som det er.

-kim-

Er delvis enig. Men i et innlegg tidligere sa samme personen at de hadde tenkt å ta betalt pr. minutt.

Uansett, er man en person med mål og mening, bør man svare etter mitt syn og vise hvem man er.

Vi kan ikke bare godta at slik er det... det har blitt mye sånn etter hvert. Mennesker fra andre land rundt omkring i verden forstår ikke hvorfor vi nordmenn tolererer så mye avgifter som vi har.

Tenker du litt etter, så forstår ikke du det heller.

NB!! Og Telenor er en av de største aktørene vi har.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 23:25, Sveinl skrev:

Så vidt jeg har sett, så har Tormod Hermansen også svart blant innleggene. Derfor går jeg ut fra at mannen bak siden har en funksjon som sender mail videre til Telenor.

:smile: Vennlig hilsen Svein.

Er sikkert sannsynlig at det virkelig ER ham! Not

Ellers, et MEGET prisverdig tiltak!! Ned med STJELEnor!! Jeg har hatet dem leeeeeenge!

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at å tro at Hermansen har svart er litt drøyt kanskje. Men jeg finner meg personlig ikke i sånn behandling og ønsker å vise hva jeg står for.

Bruk linken i første innlegg og fortell hva DU mener om prisøkningen.

Tolererer Dere slik behandling?

Sveinl.

[ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-05-01 00:27 ]

Lenke til kommentar

Javel, dette var dråpen!

Følgende er utført i dag:

2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer)

Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene

Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag.

Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk.

Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse.

Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem!

Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller!

Lenke til kommentar

Den beste måten å vise Telenor at man ikke godtar deres måte å herske med kundene er i første omgang å bytte teleopperatør på fasttelefon fra Telenor til en annen, send meg en mail: [email protected] (billigere enn Tele2 også) så ordner jeg at du ringer billigere enn hos Telenor i tillegg!!

Lenke til kommentar

Ny fart i bredbåndsdebatten skriver Dagens Næringsliv den 18. april 2002

"Næringsminister Ansgar Gabrielsen innrømmer at det bør vurderes om Telenors fastnett skal skilles ut i et eget selskap. Bredbåndsselskapet Catch utfordret under et møte i Bodø igår Telenors største eier til å ta grep om problemene i bredbåndsmarkedet."

Les mer hos Dagens Næringsliv

Litt gammel artikkel men høyest aktuell. For håpe at alle andre aktørene presser på departementet, eller tar dette opp i Eu.

Har fortsatt igjen noen måneder med fri bruk av ADSL, fordi Telenor rotet med linjehastigheten. Plaster på såret.

Deretter er det "finito caramba diagonada" med alle tjenester levert av det 78% statseide møkkafirma Telenor. 10 milliarder i overskudd i 2001. Hvem f.a.e.n er det de skal overbevise? Ikke meg i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...