pback Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er det noen stor ytelsesforskjell på 6800GT og 6800GT gs? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har 6800GT "GS". Det er Gainward som lager kortene. Med tanke på kjøling er det ingen forskjell, men noen sier at "GS" kortene har de fineste GPU`ene, og mer overklokkingsvennelig minne. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det egentlige spørsmålet er vel egentlig: er gs verdt de ekstra kronene Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det egentlige spørsmålet er vel egentlig: er gs verdt de ekstra kronene ville nok tippe nei Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tror ikke det er gjort noe med GPU'en på GS kortene, det er bare det at de kommer overklokket originalt.. Det er uansett så liten forskjell på kortene, og om du absolutt SKAL ha den lille ytelsesforskjellen, kan du klokke deg dit med originalkjøling, og jeg tipper at kortet såvidt vil bli litt varmere enn vanlig Så mitt råd er som klikko sitt, ikke kjøp GS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå