Radial Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan man justere AA og AF i noen config filer, eller må man benytte seg av justeringer i selve skjermkortdriveren? Kan man justere denne "bobbingen" når man løper? Og kan man ikke kjøre 1280x1024 i oppløsning? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg mener å huske at man må stille dette inn i skjermkortinstillingene, ja... Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "bobbing" Nei, ikke 1280x1024 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "bobbing" Jeg mener den hoppinga, eller siktets opp-og-ned bevegelse, når man løper/beveger seg. F.eks. har Quake og RTCW, Doom3 etc muligheten til å justere denne effekten. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 den bevegelsen er vel der for at man ikke skal kunne løpe og skyte like presist som vanlig - noe som egentlig er helt logisk... Har ikke hørt om noen kommandoer som ka fjerne denne - har faktisk aldri hørt om noen som har klaga over den heller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det er ikke selve grafikk sekvensen som skaper ustabilitet ved skyting. Den effekten er nok ganske så uavhengig av våpen modellen. den svaie effekten er det mange som blir kvalme av...burde være mulig å få våpenet til å holde seg i ro med en eller annen console kommando, men veit ikke hvilken (mange spill har mulighet for å slå av dette i options, men selvfølgelig...EA...) Lenke til kommentar
Radial Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 den svaie effekten er det mange som blir kvalme av...burde være mulig å få våpenet til å holde seg i ro med en eller annen console kommando, men veit ikke hvilken (mange spill har mulighet for å slå av dette i options, men selvfølgelig...EA...) Ja jeg er ikke helt begeistret for den bevegelsen, jeg syns den er for tydelig. Men, men kan vel ikke klage på alt her i verden. Kan man ikke fjerne den, så kan man ikke fjerne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå