jorg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 noen som vet hvilken kabel jeg skal bruke til og sende over spill, animasjoner, bakgrunner osv? kabelen må også kunne brukes til og oppgradere firmwaren... De som ikke vet helt sikkert, ikke svar det leder bare til forvirringer... Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg bruker: Data Cable USB DCA-510 og den fungerer, men ikke bruk ladde funksjonen ved FW oppgradering. Lenke til kommentar
Nismoo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det den samme kabelen som brukes til SX1? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nei. Det er DCA-540 som brukes til X1(ren USB kabel) Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Og kannoen bekrefte at dca-540'en virker? Har hørt så mye fram og tilbake at jeg begynner å bli lei... hvis du bare har lest at den ikke virker, så ikke svar, men hvis du har prøvd og sett at den virker/ikke virker, så er jeg og sikkert mange interessert i å få dette bekreftet ordentlig! Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har iallefall ikke fått dca-540 til å virke. Har ikke brukt så mye tid på å finne ut av det da dca-510 fungerer utmerket. Litt treg men ellers ingen problemer. Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ok, da kjøper jeg en dca 510 MEn jeg lurer litt på hvorfor ikke jeg skal bruke ladefunksjonen ved FW oppgradering? (Kommer jo ikke til å gjøre det, men bare litt nysjerrig) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) DCA-540 funket ikke til å oppdatere min M65, sendte mail til Siemens og sa de hadde oppgitt feil kabel som jeg skulle kjøpe. De beklaget dette og sendte meg en DCA-510 Bra kundesørvis Du skal vel ikke lade samtidig som du oppgraderer pga at lade iconet har bugs som blir fikset, det er som i windows, kan ikke patche filer eller slette filer som er i bruk. Endret 17. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå