HomerJay Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har fått et snodig problem når jeg skal skrive ut sider fra internett (har ikke prøvd word-utskrifter dog). Saken er at printeren bare skriver ut det som er bilde og det feltet hvor man kan scrolle nedover til høyre i vinduet, blir tatt med i selve utskriftene. Jeg forsøkt meg frem i egenskaper o.l., men ikke fått ordnet opp i det. Har canon750s. Noen som vet hvordan man kan gjøre om dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har opplevd det samme. Du må sette musepekeren i det feltet du ønsker å skrive ut, og så klikke med musa der. Jeg pleier å lagre siden i .pdf-format med Acrobat. Deretter kan jeg evt. skrive ut alt slik man ser det. Lenke til kommentar
HomerJay Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Har prøvd å markere teksten jeg skal skrive ut med musa, men selv da så printer den også ut bilde av "kantene" i IE-vinduet. Det ser ikke akkurat pent ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå