jorn_:-D Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er det noen som vet om en plass på internett der det er mulig å se Chelsea- Man u i ettermiddag?? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det er fullt mulig, men er sikkert sånn pay-per-view sak . Er det ikke egentlig bedre å se den på stormskjerm på pub, med masse hooligans og øl? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gå inpå TV2 Nettavisen.. der kan du Lese kampen.. Oppdateringer av kampen hele tiden.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 det er fullt mulig, men er sikkert sånn pay-per-view sak . Er det ikke egentlig bedre å se den på stormskjerm på pub, med masse hooligans og øl? slipper ikkje inn på det.. eikkje gammel nok.. en liten dritt unge jeg sjønner du.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hvilken tv kanal viser de den på? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det er fullt mulig, men er sikkert sånn pay-per-view sak . Er det ikke egentlig bedre å se den på stormskjerm på pub, med masse hooligans og øl? slipper ikkje inn på det.. eikkje gammel nok.. en liten dritt unge jeg sjønner du.. Åja, det tenkte jeg ikke på Camron: viasat sport viser garantert kampen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jaja..men hvilken av dem? håper de viser den på viasat sport 1! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) jaja..men hvilken av dem?håper de viser den på viasat sport 1! uhm, det er da bare å bla gjennom vel Uansett, jeg håper på uavgjort mellom dem (ja, jeg er arsenal-fan ) Endret 15. august 2004 av Jerre Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jaja..men hvilken av dem?håper de viser den på viasat sport 1! uhm, det er da bare å bla gjennom vel Uansett, jeg håper på uavgjort mellom dem (ja, jeg er arsenal-fan ) Skal ikke si det ordet jeg hadde tenkt å starte posten med. Ikke alle som har alle 3 kanalene, spesielt ikke UPC-kunder av det vanlige slaget, vi har bare 1-ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå