mrbard Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det kan være litt vanskelig å forklare, men jeg skal forsøke. Jeg lager en film hvor det er såkalte flashbacks. Når disse flashbackene kommer, skal det være en lyd, som høres ut som et slags dumpt smell, med omtrent bare bass/lave frekvenser. Høres egentlig litt ut som et hjerteslag, bare veldig dypt og bassfylt. For de av dere som har spilt Max Payne 1, dere husker kanskje den lyden som kom når man trykket på den knappen som gjorde at alt gikk i sakte film i noen sekunder? Det er den lyden jeg er ute etter. Kan være en long shot dette, men dersom det er noen som har en slik lydeffekt, si ifra Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 har ikke anelse hva Max Payne1 er.. Men kan du ikke bare bruke noe sånne "bass tester" 10hz og videre?? alle har vel noen sånne??? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det kan være litt vanskelig å forklare, men jeg skal forsøke. Jeg lager en film hvor det er såkalte flashbacks. Når disse flashbackene kommer, skal det være en lyd, som høres ut som et slags dumpt smell, med omtrent bare bass/lave frekvenser. Høres egentlig litt ut som et hjerteslag, bare veldig dypt og bassfylt. For de av dere som har spilt Max Payne 1, dere husker kanskje den lyden som kom når man trykket på den knappen som gjorde at alt gikk i sakte film i noen sekunder? Det er den lyden jeg er ute etter. Kan være en long shot dette, men dersom det er noen som har en slik lydeffekt, si ifra Akkurat den lyden er jeg også på jakt etter. Håper noen vet om et sted å få tak i den Hvis det er vanskelig kan du også prøve å lage selv. Tror jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvorfor ikke ta den opp fra Max Payne-spillet? Lenke til kommentar
denethon Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg tror jeg har en lydfil nogenlunde lik den dere er ute etter! Jeg har lagt den ut på http://www.toreminsaas.com/lyder Tips: Høyreklikk - lagre som Håper den er bra nok! MVH Tore Minsaas www.toreminsaas.com Endret 17. august 2004 av denethon Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Den var bra Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå